تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰
نادر ثناگو:

۲۲ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام به چرخه تولید بازگشتند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از بازگشت ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه از سال گذشته تاکنون خبر داد.

اقتصاد ۲۴ -نادر ثناگو مطلق افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، تحقق هر چه بهتر این مهم، به عنوان یکی از سرفصل‌های اصلی در این منطقه به خصوص طی سال‌های اخیر دیده شده و به همین منظور فعالیت‌هایی در دست اقدام است.

ثناگو مطلق اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها احیای واحد‌های صنعتی راکد و نیمه راکد در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و از بین بردن موانع پیش پای این واحد‌ها است.

وی گفت: در همین راستا سال گذشته حدود ۱۵ واحد در این منطقه با اقدامات صورت گرفته که بنا به دلایل مختلفی نیمه فعال شده بودند به چرخه تولید بازگشتند.


بیشتر بخوانید: دیدار اعضای هیئت مدیره ارس با رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه با فعالیت مجدد این واحد‌ها زمینه اشتغال زایی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شد اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون هفت واحد صنعتی و تولیدی مستقر در این منطقه که در روند فعالیت شان اختلال ایجاد شده بود، با تلاش‌های صورت گرفته فعالیت خود را از سر گرفتند.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: با از سرگیری مجدد این واحد‌ها هم اکنون زمینه اشتغال حدود ۴۰ نفر در منطقه فراهم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه با احیای این واحد‌های تولیدی، تعداد واحد‌های راکد و نیمه راکد مستقر در منطقه کاهش چشمگیری داشته اند تصریح کرد: در کنار این فعالیت ها، تسهیل سازی روند استقرار سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت‌ها از دیگر اقداماتی است که با هدف رونق تولید و اشتغال در پیام در حال انجام است.

منبع: منطقه آزاد ارس
ارسال نظر