تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰

امشب فینال لیگ والیبال ساحلی؛ دربی شمالی‌ها در ساحل بندر عباس

پس از برگزاری مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ساحلی و معرفی فینالیست‌ها، امشب مسابقه فینال و مسابقات رده‌بندی در ساحل سورو بندر عباس برگزار خواهد شد.

اقتصاد ۲۴- در آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی ایران، ساحل شنی سورو در بندر عباس میزبان برترین ساحلی‌بازان ایران است و امشب دیدار‌های رده‌بندی و مسابقه فینال انجام خواهد گرفت. مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های والیبال ساحلی ایران امسال به نام جام سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

لیگ برتر والیبال ساحلی امسال با الگوبرداری از مسابقات انتخابی المپیک و با کسب دو پیروزی از حداکثر سه مسابقه برگزار شده و پس از هشت دور مسابقه به صورت رفت و برگشت، نهمین دور از این مسابقات به عنوان مرحله نهایی در بندر عباس در حال برگزاری است. ایران دومین کشور در منطقه است که لیگ خود را به این شکل برگزار می‌کند و تنها قطر دارای چنین مسابقاتی در خاور میانه است.

مرحله نهایی لیگ برتر با میزبانی هیات والیبال استان هرمزگان و با حمایت مالی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حال برگزاری است و امشب هیجان بازی بین دو تیم موج‌سواران ساحل از نوشهر و ساوانا از بهشهر در ساحل سورو و در حضور تماشاگران مشتاق به اوج خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: یک ایرانی سرمربی الغرافه شد


دو تیم مازندارانی که به فینال رسیده‌اند شامل چهار بازیکن ملی‌پوش هستند و به نوعی دربی شمال را در جنوب برگزار خواهند کرد. این دو تیم با غلبه بر هورسان رامسر و شهداب یزد به بازی پایانی رسیدند و قرار است بازی فینال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی استاندارد، با حضور تماشاگران مشتاق هرمزگانی برگزار شود.

نکته جالب دیگر این که مرحله نهایی لیگ برتر و مسابقات فینال و رده‌بندی به معنای واقعی در ساحل دریای جنوب و خلیج همیشه فارس برگزار خواهد شد. در لیگ امسال البته چند مرحله از مسابقات در زمین‌های شنی تهران و یزد برگزار شده بود، اما مرحله نهایی با استشمام بوی دریا به پایان خواهد رسید.

استقبال مردم استان هرمزگان و شهر بندر عباس از این مسابقات بسیار خوب بوده و یک ستاره از هرمزگان به نام ابوالحسن خاکی‌زاده نیز امشب در فینال به میدان خواهد رفت. بازی فینال ساعت ۱۹ امشب برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه ورزش روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر