تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
درویش پور:

۳ خانواده شهید و ۵۱ ایثارگر سازمان منطقه آزاد قشم تجلیل شدند

آیین تجلیل از سه خانواده شهید و ۵۱ تن از ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

اقتصاد۲۴- علی درویش پور در این مراسم، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس بی شک یکی از طلایی‌ترین دوران تاریخ جمهوری اسلامی است که در آن ملت ایران با وحدت و همدلی بی نظیر خود در مقابل تمامی ابرقدرت‌های جهان ایستادند و پیروزمندانه دفاع کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: امنیت امروز کشور و به ویژه قشم به عنوان جزیره ثبات در منطقه، مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است و باید تمام روز‌های سال قدردان از خودگذشتگی این بزرگواران باشیم.


بیشتر بخوانید: بررسی ظرفیت اسکله بندر بهمن برای تسهیل گردشگری دریایی


وی با اشاره به ضرورت تشریح برکات دوران دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی، سند‌های زنده مقاومت ملت ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و باید در تبیین این آرمان‌ها برای نسل‌های آینده از حضور آن‌ها بهره‌مند شد.
درویش پور در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم افتخار حضور تعدادی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا را در میان کارکنان خود دارد و جهت ارتقا سطح کیفیت خدمات به این عزیزان تلاش می‌کند.
براساس این گزارش در پایان این مراسم از خانواده سه شهید بزرگوار تارک، رضایی و کهوری و ۵۱ تن از ایثارگران سازمان منطقه آزاد قشم با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر