تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰
عزت اله محمدی:

برقراری سفر‌های بندر آفتاب به کیش و برعکس

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌ها از همکاری اداره کل بنادر کیش با شرکت کشتیرانی بندر آفتاب در برقراری سفر دریایی مسیر آفتاب، کیش خبر داد.

اقتصاد ۲۴-  عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش در این خصوص گفت: این سفر‌ها از ۴ مهر سال جاری با هدف ایجاد تنوع در انتخاب مسافران دریایی جزیره برقرار شده است.

وی خدمت رسانی در این مسیر دریایی را تشریح کرد و گفت: یک فروند کشتی مسافربری با ظرفیت ۷۰ نفر روزانه از بندر افتاب به جزیره کیش و برعکس با مدت زمان ۵۰ دقیقه تردد می‌کند که در صورت استقبال مسافران تعداد سفر‌های شناور به سه سفر در روز افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه دمو هفتمین افتتاح پروژه های مناطق آزاد به میزبانی جزیره کیش


محمدی توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات قابل قبول به ساکنان و گردشگران را از جمله رویکرد‌های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌ها در راستای دستیابی به اهداف سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش با اشاره به گردشگر پذیر بودن و ظرفیت‌های موجود در نقاط مختلف و سواحل بینظیر این جزیره، تنوع مسیر سفر‌های دریایی را در تبادل مسافر به کیش موثر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: توجه به چگونگی خدمات رسانی به مسافران سبب رونق گردشگری و استفاده هر چه بیشتر همگان از قابلیت‌های این منطقه آزاد می‌شود.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر