تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۰

پیش‌بینی بورس کارشناسان از بازار سرمایه

هفته گذشته شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد قرار گرفت. هفته آینده روند بازار به چه شکلی خواهد بود؟ و کدام گروه‌ها پیشتاز بازار هستند؟

اقتصاد ۲۴- هفته گذشته تحرکات کلی بازار سهام مثبت بود و در بیشتر روز‌ها گروه‌های کوچگ و بزرگ با روندی مثبت به کار خودشان پایان دادند.

هفته گذشته شاخص در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد به کار خود پایان داد و حالا گمانه‌هایی شکل گرفته تا شاید شاخص به مقاومت ۱٫۶ میلیون واحد در هفته جاری برسد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار سرمایه به چه صورت است؟


بیشتر بخوانید: پیش بینی بورس در هفته سوم مهر ۱۴۰۰


ایمان رئیسی، کارشناش بازار سرمایه هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود شاخص کل بورس با تحرکات مثبت همراه باشد و گروه پالایشی را هم به عنوان گروه برتر بورس معرفی کرد. در پیش‌بینی هفته پیش رو هم او باز هم روند بازار را مثبت ارزیابی کرد و پالایشی‌ها را پیشتاز بازار معرفی کرد.

امیر حسین نام‌آور، کارشناس بازار سرمایه هم هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود بازار متعادل باشد و حالا برای  این هفته گفته است احتمالا روند بازار منفی باشد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام روند بازار را متعادل همراه با پیشتازی نماد‌های گروه بانکی پتروشیمی و پالایشگاهی پیش‌بینی کرده است.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه هم پیش‌بینی کرده بازار در روز‌های آینده صعودی باشد و نماد‌های گروه پالایشی و پتروشیمی هم پیش‌رو باشند.

ارسال نظر