تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس عاشقانه ستاره پرسپولیس با همسرش

مهدی عبدی یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس تهران بوده که در پست خط حمله و مهاجم بازی می‌کند و به تازگی عکسی به همراه همسرش منتشر شده است.

اقتصاد ۲۴- مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس است. مهدی عبدی عملکرد خوبی در طول فصل داشت. مهدی عبدی متاهل می‌باشد. مهدی عبدی مراسم عروسی خودش را در شمال برگزار کرد. مهدی عبدی تا پایان سال ۱۴۰۴ با پرسپولیس قرار داد دارد.

بیوگرافی مهدی عبدی

او متولد دهه هفتاد بوده و در قائمشهر به دنیا امده است. او فوتبالش را در تیم پرسپولیس قائمشهر آغاز کرد و بعد از حضوری موفق در این تیم راهی تیم امیدهای پرسپولیس تهران شود تیمی که توسط اسماعیل حلالی مربیگری می شد.

مهدی عبدی ۱۴ بازی را برای تیم امیدها انجام داد و ۱۲ گل را به ثمر رساند آمار خیره کننده ای که او را به صدر جدول گلزنان آورد.


بیشتر بخوانید: تاکتیک ویژه پرسپولیس برای بازی مقابل الهلال


درخشش او در تیم امیدها باعث شد که نظر سرمربی تیم امید ایران به او جلب شده و او را به تیم ملی دعوت کند

وی 14 پاس گل هم در کارنامه داشت و با پایان رقابت‌ها به صورت قرضی به تیم بادران ملحق شد و اکنون با قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوست.

مهدی عبدی و حضور در پرسپولیس

زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران بود آقای ایرج عرب با قرارداد سه ساله او را به خدمت باشگاه پرسپولیس گرفت

مهدی عبدی در زمان مربیگری برانکو او نتوانست در ترکیب قرمز پوشان حضور پیدا کند ولی با حضور کالدورن سرمربی آرژانتینی ، توانست که نظر این مربی را جلب کرده و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

درخشش در دربی نود

اوج درخشش مهدی عبدی برای قرمزپوشان پایتخت در دربی نود صورت گرفت و موفق شد که در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و با یک حرکت دیدنی و یک ضربه خارق العاده در دقیقه ۸۱ توپ را روانه دروازه تیم استقلال تهران کرد تا قرمزپوشان پایتخت بین ۹۰ را نیز با یک گل به سود خود به پایان برسانند.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امانی.امیدیه
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
سلام.
محض خدا.....
مثل اون یارو شیشتقلال.......‌
عکس نامربوط ازناموست نزاری استوری یا.....
ثابت کن پرسپولیسی اصالت داره آقای عبدی
ارسال نظر