تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سردار محمد مشاور رئیسی در مناطق آزاد شد

با حکم سید ابراهیم رئیسی، سردار سعید محمد به عنوان مشاور ریاست جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد.

اقتصاد۲۴- هجده روز پس از آنکه سعید محمدبه عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دولت سیزدهم منصوب شد؛ از سوی ریاست جمهوری ماموریت جدید و همزمان دیگری در ارتباط با حوزه امور مناطق آزادتجاری-صنعتی  و ویژه کشور به وی محول شد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم طی حکمی در بالای آن تاریخ هجده مهرماه سال ۱۴۰۰ درج شده است؛ سردار سعید محمد را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.


بیشتر بخوانید: سعید محمد دبیر مناطق آزاد کیست؟ / از فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا تا مدیریت شرکت‌های مهم اقتصادی


براساس این احکام سعید محمد از حالا به بعد و به صورت همزمان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دولت سیزدهم و مشاور ریاست جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی محسوب می شود.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا خدادادی
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
سلام من پاسداربازنشسته ام ودرگمرک دوغارون تایباد می توان کمک خوبی برای شما سردارعزیزباشم ودوست دارم به من اطمینان کنید. من خیلی دوست دارم این دولت واعضاء مسئول دراین دولت درخدمت رسانی موفق باشند چون این دولت واقعا انقلابی ودرخدمت مردم وهدفش آرمان‌های انقلاب واسلام..
ارسال نظر