تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰

حمایت قاطع پلیس از استارت آپ‌ها

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در نشستی صمیمی با مدیران حوزه کسب و کار‌های اینترنتی و ICT کشور از حمایت قاطع پلیس از استارت آپ‌ها خبر داد.

اقتصاد ۲۴ - سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در این نشست که به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی نیروی انتظامی برگزار گردید ضمن اعلام حمایت کامل پلیس از کسب و کار‌های اینترنتی و فعالین این حوزه در اقدامی صمیمانه شنونده دغدغه‌ها و مخاطرات مدیران این حوزه بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در این دیدار با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری «حفظه الله» مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در خصوص پشتیبانی‌های قانونی و اقدامات ویژه‌ای که پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در زمینه حمایت از استارت آپ‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی در سطح کشور انجام داده و هم اکنون نیز در حال انجام است نکات مهمی را اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت در خاتمه این نشست از همکاری گسترده و اثر بخش فعالین این حوزه با پلیس ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت آینده‌ای روشن پیش روی جامعه هدف کسب و کار‌های اینترنتی در سراسر کشور قرار دارد و انشاالله با همکاری‌های همه جانبه و حمایت پلیس محیط امنی که در فضای مجازی برای کسب و کار در این زمینه وجود دارد روز به روز ارتقاء یافته و متناسب با رشد و پیشرفت تکنولوژی شکل بگیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

 

ارسال نظر