تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰
همزمان با هفته جهانی کارآفرینی؛

گردهمایی تشکل‌های دانشجویی در پارک فناوری پردیس

پارک فناوری پردیس، همزمان با هفته جهانی کارآفرینی، میزبان تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی سراسر کشور خواهد بود و رویداد دانشجویی لینک‌آپ ویژه دبیران انجمن‌ها وتشکل‌های دانشجویی، ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در پارک برگزار می‌شود.

اقتصاد ۲۴- هفته کارآفرینی هرساله ۱۸ الی ۲۴ نوامبر برابر با ۲۸ آبان الی ۴ آذر با هدف ترویج کارآفرینی در میان عموم مردم برگزار می‌شود. پارک فناوری پردیس نیز با توجه به رسالت خود، برنامه‌هایی به این مناسبت در نظر گرفته است.

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در مدل‌های بین‌المللی، یکی از مهم‌ترین مخاطبان برنامه هفته جهانی کارآفرینی، دانشجویان هستند. دانشگاه به عنوان اصلی‌ترین مرکز پرورش نیروی انسانی مورد نیاز صنعت شناخته می‌شود و از این جهت ایجاد ارتباط میان این بخش و زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رویداد دانشجویی لینک‌آپ ویژه دبیران انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی همزمان با هفته جهانی کارآفرینی مورخ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. مخاطب اصلی این رویداد رؤسای انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی هستند.

در این رویداد به موضوعات معرفی زیست‌بوم کارآفرینی و اجزای آن، نقش تشکل‌ها در نوآوری دانشگاه‌ها و دانشجوها، شبکه‌سازی و جذب دانشجویان از طریق تشکل‌ها، آشنایی با مباحث نوآوری اجتماعی و راه‌های درآمدزایی تشکل‌ها پرداخته و تور بازدید از پارک فناوری پردیس و بزرگترین شرکت‌های فناور ایرانی برگزار می‌شود.

در این رویداد افراد به تیم‌های مختلفی تقسیم خواهند شد و میان آن‌ها رفابتی جذاب شکل خواهد گرفت. در نهایت به تیم‌های برتر جوائز نقدی اعطا خواهد شد.

گفتنی است ظرفیت ثبت‌نام در این رویداد محدود است و مهلت ثبت‌نام زودهنگام آن ۹ آبان ۱۴۰۰ خواهد بود.

منبع: روابط عمومی پارک فناوری پردیس

ارسال نظر