تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

پویش قهرمان من شروع به کار کرد

پویش قهرمان من در راستای راه اندازی این سامانه، با هدف اینکه نوجوانان و جوانان بتوانند قهرمانان زندگی خود را در این پویش معرفی کنند و مشاوره بگیرند، شروع به کار کرد.

اقتصاد۲۴ - میناسادات حسینی: دبیر اجرایی «پویش قهرمان من» در نشست خبری که امروز، پنجشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: هدف از آغاز این پویش، این است که چند شرکت استارتاپی و متخصصان این حوزه اهداف نوجوانان و جوانان را در جنبه‌های مختلف بررسی کنند و به آن‌ها در خصوص اهدافی که دارند مشاوره دهند.

شکوهی نیا با بیان اینکه از امروز صبح سامانه قهرمان من راه اندازی شده است و افراد در هر سنی که هستند می‌توانند اهداف خود را با ما در جریان بگذارند، گفت: «پویش قهرمان من» پنج مولفه اصلی برای رسیدن به هدف خود دارد که از ۳ ماه گذشته که به فکر راه اندازی پویش افتاده ایم، نهایت تلاش خود را کرده ایم.

دبیر اجرایی «پویش قهرمان من» ادامه داد: در راه اندازی و تمام فعالیت‌های قهرمان من تلاش شده تا از بهترین کارآفرینان و متخصصان استفاده شود.

شکوهی نیا ابراز کرد: پیش از اینکه پویش راه اندازی شود ۲۵۰ فرد در پویش ثبت نام کرده بودند که به محض راه اندازی به پویش خواهند پیوست.

همچنین در مراسم رونمایی از پویش قهرمان من نیری مسئول تولید محتوای «پویش قهرمان من» اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حال حاضر کشور این است که به جوانان برای رسیدن به اهداف خود میدان داده نمی‌شود و قهرمان من تاسیس شده تا این فاصله بین هدف و موفقیت را از بین ببرد.

او افزود: نرسیدن به هدف هم می‌تواند به دلیل مشکلات مالی و هم مشکلات کمبود امکانات باشد که پویش قهرمان من در هر دو زمینه افراد را برای رسیدن به هدف خود حمایت می‌کند.

مسئول تولید محتوای «پویش قهرمان من» بیان کرد: فارغ از اینکه این پویش شکست می‌خورد یا موفق می‌شود، خوشحال هستیم که برای اولین بار در کشور پویشی را برای رساندن نوجوانان و کودکان به اهداف خود تاسیس کرده ایم.

نیری ادامه داد: رویکرد قهرمان من اجتماعی است یعنی در تلاش هستیم تا نیاز جامعه به جوانان متخصص و موفق را تامین کنیم.

مسئول تولید محتوای «پویش قهرمان من» در مورد این رویداد که از صبح امروز آغاز شده، گفت: در ادبیات استارتاپی، یک استارتاپ حول یک مشکل شکل می‌گیرد و رفع آن مشکل، دغدغه اصلی موسسان استارتاپ است. ما رویداد‌هایی در کشور داریم که در آن یک نیاز کلان مانند «اشتغال زنان» مطرح می‌شود. سپس تیم‌های مختلفی تلاش می‌کنند ایده‌هایی در راستای حل آن مساله مطرح کنند.

نیری ادامه داد: رویداد «قهرمان من» از این جنس نبود. در رویداد امروز یک موضوع اجتماعی از ابتدا مدنظر قرار گرفته بود و این موضوع اجتماعی، بحث الگوسازی و رفع نیاز و شناخت نسبت به الگو برای اقشار مختلف در سنین مختلف بود.

مسئول تولید محتوای «پویش قهرمان من» ادامه داد: در این رویداد تلاش می‌کنیم محصولی که در آینده مانا و پایا باشد را در یک فرایند ۱۲ ساعته ارائه کنیم و به محصول برسیم؛ بنابراین نیاز مشخص در این رویداد، بحث الگوسازی و الگوبرداری برای جوانان و نوجوانان است و راه حل هم ارائه یک سامانه اطلاع رسانی و معرفی الگوهاست که بتواند پاسخگوی این نیاز باشد.

ارسال نظر