تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

دومین دوره مسابقات شنا و چهارمین دوره مسابقات قایق‌های چوبی (هوری) قشم برگزار شد

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات شنای آب های آزاد و چهارمین دوره مسابقات قایق های چوبی (حوری) در جوار جنگل حرای سهیلی واقع در جزیره قشم برگزار و نفرات برتر آنها شناخته شد.

اقتصاد ۲۴- جلیل حقگویان با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری موجود در جنگل‌های حرا و ایجاد امکان آشنایی بیشتر آیین‌های سنتی جزیره انجام شد.

حقگویان ادامه داد: در دومین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد ۲۵ شناگر از نقاط مختلف جزیره قشم در مسافتی به طول ۵۰۰ متر به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان آقایان ابوالقاسم صادقی، احسان حیدری و عبدالقادر احمدی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین در چهارمین دوره مسابقات قایق‌های هوری ۱۲ قایقران در ساحل روستای سهیلی در جوار جنگل‌های حرا به رقابت با یکدیگر پرداختند.


بیشتر بخوانید: بانکرینگ قشم فصلی نو در مراودات تجاری


به گفته حقگویان؛ در پایان این دور از رقابت‌ها آقایان ابراهیم خانگاه، عبدالرحمن حاجی پور و عبدالرحمن طولی پس از طی مسیر یک هزار متری به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات با برنامه ریزی مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری دهیاری روستای سهیلی برگزار شد و نفرات برتر جوایز خود را در مراسمی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کردند.

ارسال نظر