تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

پلیس راهور: خبر لغو محدودیت‌های شبانه صحت ندارد

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: خبر لغو محدودیت‌های شبانه کرونا صحت ندارد و مردم به شایعات توجهی نکنند.

اقتصاد ۲۴- طی روز‌های اخیر در فضای مجازی خبر‌های لغو محدودیت‌های شبانه منتشر شده است.

سرهنگ عین الله جهانی که با ایرنا گفتگو کرد در این مورد افزود: طرح محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا سه صبح همچنان پا برجاست و در صورت ابلاغیه جدید در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.


بیشتر بخوانید:رئیس پلیس راهور: محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد


وی ادامه داد: پیشنهاد لغو این محدودیت‌ها به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، اما تصمیم جدیدی در این زمینه اتخاذ نشده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور پیش از این اعلام کرد: ورود و خروج به شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند.

به گفته جهانی، ممنوعیت و محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد، اما آمار تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه براساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس طرح محدودیت و ممنوعیت‌ها همچنان ادامه دارد، از هموطنان خواست طرح کنترل محدودیت‌ها را اجرا کرده و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ جهانی اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی قصد ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی را دارند، باید بدانند که ورود به این شهر‌ها ممنوع است و در صورت ورود به شهر‌های قرمز، یک میلیون تومان و ورود به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: البته تردد وانت‌ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است.

بر اساس اعلام روز دوشنبه وزارت بهداشت، در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد و ۸۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: انتخاب
ارسال نظر