تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰
امروز صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از بزرگترین رویداد معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت نفت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در کیش از این نمایشگاه بازدید کرد.

اقتصاد ۲۴ -علی درویش پور به همراه اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با حضور در این نمایشگاه از غرفه‌های مجموعه‌های مختلف فعال در حوزه نفت و انرژی، سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه‌های حوزه انرژی بازدید کردند.

آشنایی با شرکت‌های ارائه کننده آخرین فناوری‌های و همچنین شیوه‌های نوین تامین مالی برای پروژه‌های حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در منطقه آزاد قشم در راستای ایجاد همکاری بین شرکت‌های مختلف خصوصی و دولتی، بانک و منابع مالی، سرمایه گذاران بخش خصوصی یکی از اهداف بازدید‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این نمایشگاه بود.


بیشتر بخوانید:  جان دوباره به بازار‌های درگهان برگشت


براساس این گزارش این نمایشگاه متشکل از ۸۰ غرفه و در بخش‌های مختلف است که ۱۲۵ شرکت سرمایه گذاری از جمله ۴۵ شرکت دانش بنیان فعال و دارای زمینه توسعه در حوزه‌های حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی در آن حضور دارند.

گفتنی است، نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سوم تا پنجم آبان ماه امسال در کیش برگزار می‌شود.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر