تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰

قیمت روز گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو

شیائومی گوشی نوت ۱۱ پرو خود را با باتری پرظرفیت، شارژ ۶۷ واتی، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و صفحه آمولد ۱۲۰ هرتزی معرفی کرد.

اقتصاد ۲۴- تولیدکننده تلفن‌های همراه چینی، شیائومی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو (Redmi Note ۱۱ Pro) را که نسخه ارزان‌تر نوت ۱۱ پرو است، معرفی کرد. این تلفن هوشمند با ۳ مدل حافظه رم و ۴ رنگ عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو از چیپ پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰ (MediaTek Dimensity ۹۲۰) بهره می‌برد. این پردازنده در نسخه ۹ بنچمارک Antutu امتیاز ۵۰۰، ۹۴۹ را کسب کرده است.

باتری این تلفن ۵۱۶۰ میلی‌آمپری است و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که نسبت به شارژر ۱۲۰ واتی نسخه پرو پلاس این نسل، ضعیف‌تر است. بااین‌حال عملکرد این شارژر نیز فوق‌العاده است و می‌تواند تلفن را ظرف ۴۳ دقیقه به طور کامل شارژ کند.


بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشی نوت ۸ شیائومی


دوربین اصلی این تلفن یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است و صفحه‌نمایش استفاده شده در آن نیز پنل ۶.۶۷ اینچی آمولد ۱۲۰ هرتزی است که شرکت سامسونگ وظیفه تولید آن را بر عهده دارد. نرخ نمونه‌برداری این صفحه‌نمایش ۳۶۰ هرتز است که موجب روان‌تر شدن تجربه کاربری خواهد شد.

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی از ۲۵۰ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم آغاز خواهد. نسخه ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم این تلفن نیز ۲۹۷ دلار قیمت‌گذاری شده است. همچنین اگر حافظه بیشتر مدنظرتان است، این تلفن با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸، به قیمت ۳۲۸ دلار عرضه می‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی، مانند برادر بزرگ‌ترش در ۴ رنگ مشکی، سبز، بنفش و سفید ارائه خواهد شد.

منبع: کلیک

ارسال نظر