تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

فروش پاسپورت ۵ میلیون تومان

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل پاسپورت دراین شهرستان خبر داد.

اقتصاد ۲۴-  سرهنگ علی عزیزی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر جعل پاسپورت و تمدید اقامت اتباع خارجه در شهرستان اشتهارد رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه پس از بررسی‌ها مشخص شد فردی از اتباع ساکن در شهرستان اشتهارد در قبال دریافت مبلغ ۵۰ میلیون ریال از شهروندان اقدام به معرفی افراد فاقد مدارک به شخصی برای دریافت مدارک جعلی می‌کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران دریک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد جاعل در محل سکونت وی می‌شوند که در بررسی‌های بیش‌تر، تعداد دو جلد پاسپورت جعلی در این خصوص کشف شد.


بیشتر بخوانید: کلاهبرداری میلیاردی از زنان جوان به بهانه ازدواج


سرهنگ عزیزی بیان داشت: ماموران با استفاده از سر نخ‌های به دست آمده در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری نفر دوم این باند می‌کنند که متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد، اما پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: با همدستی یک نفر از افراد سابقه دار اقدام به جعل مدارک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی همدستان وی شناسایی و دستگیر و با تکمیل تحقیقات، پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

ارسال نظر