تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰

نا امیدی ریحانه پارسا از برهنگی بخاطر دلار! + فیلم

ریحانه پارسا که همیشه به دنبال حاشیه و بالا رفتن از طریق راه‌های کج و ناجور بوده اینبار با تقلید از میلاد حاتمی چالشی به راه انداخت.

اقتصاد ۲۴-  ریحانه پارسا بازیگر ایرانی است. ریحانه پارسا با بازی در سریال «پدر» معروف شد البته حالا دیگر ریحانه پارسا با حرکاتی که انجام داده او را به عنوان هنرمند نمی‌شناسند بلکه با القابی ناجور خطابش می‌کنند. ریحانه پارسا تا مدتی پیش راه و هدف خاصی نداشت و اگر به پیج اینستاگرامی اش سر میزدید تنها انواع عکس‌های برهنه را از ریحانه پارسا مشاهده می‌کردید، اما ظاهرا چند وقتی است که کار‌های بهتر انجام می‌دهد البته خانم خانما در هر کاری که قدم بگذارد بی شک هدفی درست و سالم نیست، اما باز بهتر از بی هدفی و ولنگاری است!


بیشتر بخوانید:  تصویر لو رفته از شوهر سیاهپوست ریحانه پارسا + عکس


از این‌ها که بگذریم میلاد حاتمی یکی از شاخ‌ها اینستایی بود که سایت شرطبندی نیز داشت و با نشان دادن عکس و فیلم‌های شرم آور و لاکچری بازی بسیاری از جوان‌ها را از راه به در کرده بود. میلاد حاتمی مدتی هم چالش‌هایی ناجور در اینستا داشت، از لخت بیرون رفتن تا گوشی پرتاب کردن و...، اما حالا این آقا توسط پلیس گرفته شده است تا دیگر از این ادا و اطوار‌ها برای کاربران در نیاورد!

چالش میلاد حاتمی و ریحانه پارسا

ریحانه پارسا نیزدر اوایل مهاجرتش به سراغ پویان مختاری رفته بود و می‌خواست سایت شرطبندی به نام «پارسابت» راه اندازی کند، اما خوشبختانه نتوانست!

بعد از آن همانند میلاد حاتمی چالشی در اینستاگرام به راه انداخت. ظاهرا خانم کوچولوی مهاجرت کرده قصد داشت تا پا جای هر چه کلاهبرداره بزاره، اما هر بار به بن بست خورد.

ارسال نظر