تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰
یک کارشناس بازار سرمایه:

بهترین روز بورس در یک ماه گذشته

در آغاز هفته سوم آبان، بورس چهارمین روز سبز خود را پشت سر می‌گذارد، این در حالی است که ۱۵ آبان ماه سبزترین روز بورس در یک ماه گذشته بوده است.

اقتصاد ۲۴- چهارمین روز متوالی سبز در حالی بر بازار سهام حاکم است که امروز سبزترین روز در یک ماه گذشته بوده است.

شاخص کل بورس با رشد بیش از ۲٫۸ درصد رشد یک میلیون ۴۲۷ هزار واحد و ارزش معاملات بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است. آیا رشد منفی بازار سهام را تهدید می‌کند؟

حجم بالای معاملات برای این بازار خوب نیست

علی عصاری، کارشناس بازار سهام، در خصوص وضعیت بازار امروز گفت: امروز چهارمین روز سبز بازار سهام است و بازار به شدت مثبت است، سبزی بازار از هفته گذشته با پیشتازی گروه خودرو آغاز شده و امروز به دلنشین‌ترین حالت خود طی یک ماه گذشته رسیده است.


بیشتر بخوانید: یک اتفاق مهم این هفته در بورس


وی با اشاره به حمایت مسئولان از بورس طی هفته گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر هیجان بر بازار سهام غالب است و امروز تقریبا تمام گروه‌ها سبز هستند، این یک بازار خوب و در عین حال غیر عادی برای سهامداران است.

این کارشناس بازار سهام در خصوص امکان رشد منفی در بورس عنوان کرد: نکته‌ای که امروز باید مورد توجه ویژه سهامداران باشد، حجم معاملات است، خیلی از تحلیل‌گران به اشتباه فکر می‌کنند اگر حجم معاملات بالا برود شرایط خوب می‌شود، اما در شرابط کنونی بازار بورس اگر حجم معاملات از حدی بالاتر برود باعث برگشت بازار به سمت پایین خواهد بود.

ارسال نظر