تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

داستان اختلاف طارمی و اسکوچیچ چیست؟ +فیلم

در هفته‌های گذشته زمزمه‌های زیادی پیرامون اختلاف مهدی طارمی و اسکوچیچ به گوش می‌رسید، اما با انتشار لیست تیم ملی و خط قرمز اسکوچیچ روی نام ستاره آماده این روز‌های پورتو این اختلاف علنی شد.

اقتصاد ۲۴- لیست تیم ملی منتشر شد و مهدی طارمی بزرگ‌ترین غایب آن بود. ستاره ایرانی تیم پورتو که از مدت‌ها زمزمه‌هایی مبنی بر نارضایتی او نسبت به کار کردن با دراگان اسکوچیچ شنیده می‌شد؛ نارضایتی که در نهایت با یک توییت خودش را نشان داد و نتیجه‌اش غیبت بهترین بازیکن ماه گذشته لیگ پرتغال در لیست تیم ملی بود.

نظر شما چیست؟ این ویدئو را ببینید تا دلیل اختلاف و نظر افرادی، چون خداداد عزیزی را بدانید.

منبع: خبر فوری
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
روح اله
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
لعنت بر سیاست کثیف بهترین ستاره تیم خط خورده که چی ی بیگانه اشغال شده بزرگ فوتبال ما خاک بر سرمون
ناشناس
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
موافقم
یوسف ایرانی
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
مربی درست گفته بازیکنان ما همه خوبن ولی از نظر تاکتیکی کمی ضعیف عمل میکنیم ،،لیگ ما این داد میزنه، البته اینم از خرابیهای فوتبال ماست متاسفانه
احمدی
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
طارمی عشق ملت ایران است. بازیکنان تیم ملی باید به همایت از طارمی اعتصاب کنند تا اسکوچیچ و دوستانش بازی کنن. #طارمی باید باشد.
صفا
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
طارمی نبابدفکرکنه چون تونیم فیکس شده هرحرفی میتونه بزنه.احترام سرمربی برای بازیکن واجبه...ولی نباید به این مسعله بیشترازاین دام زدبایدبزرگان زودتر این موضوع را حل کنن شاید برای این دوبازی نبودطارمی زیادحس نشود ولی برای بازیایی بعدنبودش کامل احساس میشه.
سجاد
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
موافقم
مهدی
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
مخالف
ارسال نظر