تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰
پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار می‌کند:

کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کار‌های خانگی

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کار‌های خانگی را ۲۷ آبان ماه برگزار می‌کند.

اقتصاد ۲۴این کارگاه آموزشی با همکاری موسسه «پویش هم‌افزایی ژینو» به عنوان کارگزار، ۲۷ آبان ماه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

«سخنرانی در مورد کسب و کار‌های خانگی: اهمیت، مزایا، فرصت‌ها و شیوه راه اندازی کسب و کار خانگی»، «بررسی تجارب موفق کسب و کار خانگی دانشجویی» و «بررسی تجربه موفق کارآفرینی خانگی زنان» از محور‌های آموزشی این کارگاه آموزشی هستند.

«میثم مدرسی» استاد مشاور انجمن علمی کارآفرینی و مسئول برگزاری برنامه‌های کارآفرینی دانشگاه سمنان؛ مدیر عامل و رئیس هیات موسس سازمان مردم نهاد پند؛ مدیر گروه دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری؛ استاد مبانی کارآفرینی، کسب و کار در خانه، کسب و کار در بخش خدمات، محیط کسب و کار در ایران، کسب و کار روستایی، مهارت‌های کارآفرینی، طراحی و تدوین طرح کسب و کار، کارآفرینی سازمانی و اجتماعی و ... در مقطع کارشناسی دانشگاه سمنان؛ استاد تئوری‌های کارآفرینی، تشخیص فرصت‌های کارآفرینی، طرح کسب و کار، الگو‌های تصمیم گیری کارآفرینان، مدیریت کسب و کار‌های کوچک، تحلیل محیط کسب و کار، ایجاد کسب و کار و ... در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان؛ استاد مبانی کارآفرینی مبانی کارآفرینی دانشگاه تهران، پردیس دانشکده هنر‌های زیبا تدریس این کارگاه را برعهده دارد.

حضور در این کارگاه آموزشی رایگان است و متقاضیان شرکت در آن، می‌توانند از طریق آدرس https://www.co-up.org/n-m-kh برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۰۹۱۹۵۹۱۹۳۴۰ با کارگزار برگزاری رویداد (موسسه پویش هم‌افزایی ژینو) تماس بگیرند.

منبع: روابط عمومی پارک فناوری پردیس

ارسال نظر