تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰
معاون بازاریابی و فروش مطرح کرد:

اجرای برنامه‌های متنوع فروش ایران خودرو برای ایجاد تعادل در بازار

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای برنامه‌های متنوع فروش محصولات خبر داد و گفت: در راستای کنترل بهتر بازار و عرضه خودرو به مشتریان واقعی، فروش‌های مستمر ۴۵ و ۹۰ روزه محصولات ایران خودرو با سند آزاد آغاز شده است.

اقتصاد۲۴- بابک رحمانی، با بیان این‌که تا پایان سال ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو فراتر از تعهدات به مشتریان را به فروش خواهیم گذاشت، تاکید کرد: با افزایش عرضه، به دنبال ایجاد تعادل در بازار خودرو هستیم.

وی، اصلاح قیمت‌ها را عاملی برای افزایش تولید خودرو‌های پرطرفدار دانست و گفت: به زودی شاهد کاهش التهابات بازار و عرضه خودرو با قیمت‌های کاذب توسط واسطه گران خواهیم بود.

رحمانی از رفع محدودیت سند در رهن فروش محصولات خبر داد و گفت: خودرو‌های مربوط به فروش و تعهدات قبلی نیز با تسویه حساب مشتریان، فک رهن می‌شوند.


بیشتر بخوانید: بیش از ۱۰ هزار دستگاه از تولیدات مهرماه خودروسازان تجاری نشد


معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص چگونگی آزاد سازی سند خودرو، گفت: مشتریان پس از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو، با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، برای پرداخت مبلغ ترهین اقدام کرده و سپس از طریق نمایندگی مربوطه، سند فک رهن شده خودرو را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: فک رهن اسناد محصولات مربوط به فروش‌های گذشته، از هفته آینده اجرایی خواهد شد و مشتریان می‌توانند نسبت به دریافت اسناد خود اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، گفت: با اجرای دقیق برنامه‌های فروش و عرضه منطقی خودرو با قیمت مصوب، به زودی شاهد آرامش خاطر مشتریان، کاهش خرید هیجانی از بازار با قیمت‌های غیر واقعی و حذف واسطه گران خواهیم بود.

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر