تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰
نادر ثناگو خبر داد:

تجلیل از مدافعان سلامت البرز در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان تو البرز اعلام کرد که با هدف قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت در شرایط کرونایی، این منطقه اقتصادی عرضه کالا‌های ارزان قیمت و خدمات ویژه پروازی برای تلاشگران عرصه سلامت در البرز پیش بینی کرده است.

اقتصاد۲۴- نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارکنان عرصه درمان البرز که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد، افزود: به همین منظور محصولات و کالا‌هایی که در منطقه تولید می‌شود، با تخفیف و تسهیلاتی در اختیار کارکنان درمان قرار خواهد گرفت.
ثناگو مطلق اضافه کرد: در بخش پروازی نیز این امکان وجود دارد که پرسنل زحمتکش درمان استان البرز از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند.
وی خاطر نشان کرد: در ۲ سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، مدافعان سلامت با تمام توان پای کار بوده و به همین منظور هدفمان این است که با انجام فعالیت‌هایی از این دست، بخشی از زحمات آن‌ها را جبران کنیم.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به‌وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می‌شود.
فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می‌کند، ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در آن مستقر شده است.


بیشتر بخوانید: منطقه ویژه فناوری اطلاعات در پیام ایجاد می‌شود


استان البرز دارای ۱۷ بیمارستان دولتی و خصوصی است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به بیش از ۲۰۰ هزار بیمار سرپایی و بستری کووید ۱۹ خدمات درمانی و پزشکی ارائه داده اند.
بیش از ۱۰ هزار پزشک و پرستار در مراکز دولتی و خصوصی استان البرز مشغول خدمات دهی به بیماران مختلف از جمله کرونایی‌ها هستند.

منبع: فرینا
ارسال نظر