تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

کارآفرینی کلید توسعه منطقه است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه مراسم تقدیر یکی از کارآفرینان برتر و موفق منطقه گفت: کارآفرینی کلید توسعه منطقه است.

اقتصاد ۲۴- قدرت اله طمیمیان در حاشیه مراسم تقدیر از مدیر موسسه «طراحان لباس نقش تن پوش اروند» بعنوان یکی از کارآفرینان برتر و موفق منطقه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران معاونت فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است برای پررنگ کردن نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه و ترغیب جوانان به گام نهادن در این مسیر.

طمیمیان با تأکید بر تقویت و ایجاد بستر‌های لازم کارآفرینی بعنوان یک هدف مهم در این معاونت، خاطرنشان کرد: بی تردید هرچقدر حمایت بیشتری از کارآفرینان داشته باشیم، شاهد تحولات و پویایی بیشتری در سطح جامعه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: علاوه بر منفعت اقتصادی؛ خلاقیت، شکوفایی و پویایی از جمله ویژگی‌های جامعه‌ای است که کارآفرینان در آن حضور گسترده‌ای دارند.


بیشتر بخوانید: نقش بی بدیل خانه مطبوعات در رشد و توسعه رسانه‌های منطقه آزاد اروند


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص معرفی موسسه مورد تقدیر نیز توضیح داد: موسسه «طراحان لباس نقش تن پوش اروند» با مدیریت «مهرداد صیادی سامانی» به عنوان کوشاترین مجموعه فرهنگی، آموزشی، مهارت محوری کسب و کار در حوزه مد و لباس در سطح منطقه آزاد اروند فعالیت می‌کند.

طمیمیان، افزود: این موسسه در سال‌های گذشته نیز با وجود شرایط کرونا و تعطیلی کسب و کار‌ها توانسته با آموزش و ایجاد زمینه‌های مناسب، فرصت‌های شغلی بسیاری را در زمینه مشاغل خانگی به صورت مستقیم وغیر مستقیم فراهم سازد.

منبع: منطقه آزاد اروند
ارسال نظر