تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰
در پی وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری روز یکشنبه استان هرمزگان انجام شد؛

بازدید های شبانه رییس ستاد بحران منطقه آزاد از واحدهای امدادی و خدمات رسانی قشم

در پی وقوع زلزله 6.3 ریشتری روز یکشنبه استان هرمزگان به مرکزیت فین بندرعباس که در جزیره قشم نیز به شدت احساس شد، بنا به دستور دکتر افشار فتح الهی سرپرست مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فنی و زیربنایی و رییس ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم جهت بررسی آخرین وضعیت و میزان آمادگی واحدهای مختلف پشتیانی و امدادرسانی سازمان به صورت شبانه از این واحدها بازدید کرد.

اقتصاد۲۴- محرم بهاروند در این بازدید‌ها که مدیر امور شهری و روستایی این سازمان نیز او را همراهی می‌کرد با بررسی شرایط و ظرفیت تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی این واحد‌ها با مدیران و پرسنل آن‌ها به گفتگو پرداخت.
وی در این بازدید‌ها که شامل واحد‌های اداری خدماتی سازمان، مرکز امداد و پشتیبانی و واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی بود با ارائه توصیه‌ها و یادآوری‌ها لازم بر ضرورت آمادگی آن‌ها برای واکنش بموقع درهنگام بروز حوادث تاکید کرد.
گفتنی است بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۱۵ و ۳۶ دقیقه و ۵۶ ثانیه عصر روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر استان هرمزگان را لرزاند.


بیشتر بخوانید: فرودگاه‌بین المللی قشم عملیاتی است


این زمین لرزه در شهر‌ها و روستا‌های جزیره قشم به شدت احساس شد و باعث وحشت مردم و خروج آن‌ها از اماکن مسکونی، اداری و تجاری این جزیره شد. با توجه به بازدید‌ها و مشاهدات انجام شده هیچ خسارتی در شهر‌ها و روستا‌های جزیره قشم در اثر این زمین لرزه گزارش نشده است.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر