تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد:

اختصاص زمین برای طرح توسعه واحد‌های تولیدی فعال در کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از بازار خدماتی ارم دستور بررسی طرح توسعه واحد تولیدی "خانه و هتل" برای واگذاری زمین، دستور مساعد صادر کرد.

اقتصاد ۲۴ - محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بعد از ظهر یکشنبه ۳۰ آبان در بازدید از بازار ارم واقع در شهرک صنعتی درخت سبز؛ سطح کیفیت و اشغالزایی واحد تولیدی "خانه و هتل" که کالای خواب و جوراب تولید می‌کند مثبت ارزیابی کرد و گفت: محصولات تولیدی با برند ایرانی و افزایش کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم باید در دستور کار تمام حوزه‌های مختلف صنایع در کیش قرار گیرد.

لواسانی در رابطه با اتمام قرار داد استیجاری این واحد تولیدی گفت: معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری به صورت کوتاه مدت واحدی را به صورت استیجاری در اختیار این مجموعه قرار خواهد داد.


بیشتر بخوانید: برپایی پایگاه سیار سلامت رایگان در کیش


وی تسریع در ساخت زمین واگذار شده به واحد‌های صنعتی را مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: شرط واگذاری زمین به واحد‌های صنعتی سرعت بخشیدن در فرایند ساخت است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اشتغالزایی را از اولویت‌های سازمان در راستای مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و افزود: با تکمیل مدارک و ارائه طرح از سوی متقاضایان، باید کمیسیون واگذاری زمین در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزار شود چرا که هدف اصلی رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه است.

محمدرضا لواسانی صادرات محصولات تولیدی این واحد در راستای معرفی کیفیت و برند ایرانی را از شاخص‌های مهم واحد‌های صنعتی موفق برشمرد و گفت: آینده خوبی در انتظار این واحد تولیدی است.

همچنین واحد تولیدی "خانه و هتل" در زمینه تولید کالای خواب و جوراب فعالیت می‌کند که از تعداد ۷ هزار بالشت تولیدی تعداد ۵۰۰ عدد آن را به دبی صادر کرده است.

گفتنی است در این بازدید افزایش اجاره بهای مسکن، تسهیل و تسریع در فرایند‌های صدور مجوز و بررسی هزینه‌های قبوض آب از جمله موضوعاتی بود که از سوی نیرو‌های انسانی این واحد تولیدی مطرح شد و برای بررسی و رفع مشکلات موجود دستور مساعد صادر شد.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر