تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

تیپ شاهرخ استخری در جشن حافظ+ عکس

بیست و یکمین دوره جشن سالانه‌ی حافظ با حضور هنرمندان مطرح کشور برگزار شد.

اقتصاد ۲۴- شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از جمله فعالیت‌های شاهرخ استخری می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. شاهرخ استخری مدتی است از دنیای بازیگری فاصله گرفته است. شاهرخ استخری صاحب دو فرزند دختر می‌باشد. شاهرخ استخری با انتشار عکس خود در صفحه اینستاگرامش خبر از حضور در جشن حافظ را داد.

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:عکس/ پاسخ دندان شکن یک کاربر به شاهرخ استخری


وی که به واسطهٔ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۱۰ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت؛ همین موضوع باعث گردید تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هایی، چون آمین و… استقبال خوبی از کار‌های وی صورت نگیرد.

شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تأثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته‌است.

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر