تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت

به دنبال انتشار مطلبی با مضمون تغییر در کابینه رییسی که به موضوع کنار رفتن رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی پرداخته است، روابط عمومی این وزارتخانه آن را کذب دانسته و اعلام کرده که انتشار این مطالب، انگیزه کارکنان و مدیران وزارتخانه برای تحقق ساخت چهار میلیون مسکن و دیگر اقدامات کلان در این حوزه را نمی‌کاهد.

اقتصاد ۲۴- روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: " وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر با مدیریت مهندس رستم قاسمی با توان مضاعف برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران درحوزه مسکن و حمل ونقل همچنان فعال است و انتشار این گونه اخبار کذب انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه را برای تحقق ساخت چهار میلیون و دیگر اقدامات کلان در این حوزه نمی‌کاهد.

به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی و مخاطبان گرامی می‌رساند عملکرد سه ماهه اخیر وزارت راه و شهرسازی در تمام زیر بخش‌ها به طور کامل در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر شده است که گویای آغاز فعالیت و شروع جهشی در ارائه خدمات این وزارتخانه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: وزیر راه رئیسی تغییر می‌کند؟


استناد یک خبرگزاری رسمی به یک کانال تلگرامی برای انتشار خبر با تیتر نادرست" اولین تغییر در کابینه رئیسی" به دور از حرفه گرایی است و امید می‌رود به جای انتشار این گونه موارد موهوم به ترمیم سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته و کسب اعتماد عمومی همت گمارده شود.

به اطلاع مخاطبان و شهروندان گرامی می‌رساند پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مرجع انتشار اخبار مستند و رسمی این وزارتخانه است و اطلاعات این وزارتخانه در مورد جزئیات اقدامات و فعالیت‌ها از طریق این پایگاه روزانه منتشر می‌شود".

در ماه‌های اخیر شایعه‌هایی مبنی بر احتمال استعفای رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ به دلیل بیماری شنیده شده و هر از گاهی در فضای مجازی به آن پرداخته می‌شود.

گفتنی است، وزارت راه و شهرسازی تحت مسئولیت رستم قاسمی، احداث چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن طی چهار سال آینده را در برنامه دارد که با طرح اقدام ملی ادغام شده و در مجموع ۳.۶ میلیون نفر تا کنون برای هر دو طرح ثبت نام کرده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر