تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

عاشقانه صبا راد کنار دریا با دامن نامناسب +فیلم

صبا راد مجری سابق تلویزیون و بلاگر حال حاضر اینستا می باشد که اینبار برای جذب فالور بیشتر فیلمی در کنار دریا منتشر کرده است.

اقتصاد ۲۴- صبا راد مجری سبق صدا و سیماست که بیشتر او را چهره با مقنعه دار و صدایش می‌شناختیم این روز‌ها رویی دیگر از خود در اینستاگرامش نشان می‌دهد که هنوز هم برای خیلی‌ها تعجب دارد. خانم مجری را خیلی از مادران ما در برنامه "به خانه بر می‌گردیم" دیه بودند و دوستش داشتند، اما حالا تبدیل به یک شاخ و بلاگر اینستایی شده است.

صبا راد از آن خانم‌هایی می‌باشد که شناگر خوبی بود، اما نشان نمی‌داد و حالا با شرایطی که برایش فراهم شده و البته همسری پایه شکوفا شده است.  



از این‌ها که بگذریم صبا راد از فعال‌ترین سلبریتی‌های ایرانی است که ظاهرا در تبلیغات و فخر فروشی با بهاره رهنما در رقابت هستند. وی روزانه استوری‌های بسیار زیادی منتشر می‌کند و در آخرین مواردی که گذاشت ساحل گردی همراه با آقای شوهر در شمال است که دامن کوتاه خانوم خانوما مورد توجه و البته تعجب کاربران نیز قرار گرفت. (که البته این هم راهی برای جذب فالووره)


بیشتر بخوانید: انتشار تصویر جنجالی و خصوصی از تولد مجری زن صداوسیما +عکس


البته اینکه چه کسی با چه تیپ و پوششی باشد به خودش مربوط است، اما این دو رویی و تغییر چهره در بعضیا برای جذب فالوور و بالا بردن پیج اینستاگرامی شان به مذاق کاربران خوش نمی‌آید!

صبا خانم آن زمان که آزاده نامداری زنده بود و فیلم بی حجابش در خارج از کشور پخش شد، حرف‌های زیادی درباره دو رو بودن به او زد حالا یکی نیست خود خانم مجری را جمع کند!

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Gh
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
رییس حال به هم زنها
وثوق الدین
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
بقول روانشاد فتحعلی اویسی،
رسانه درِ پیتی که میگن شمایین!!
زرد زرد
باتیتر زرد، متن زرد، تبلیغ زرد، مدیر زرد،
ناشناس
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
غصه که ندارن مست اند .
Bruce lee
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
حالا که این طور شد، دیگه به خانه برنمی گردیم
ارسال نظر