تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان چند؟

ستارخان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمال غرب تهران است. نام قدیمی ستارخان، تاج بوده است و امروزه جزو مناطق ۲ تهران محسوب می‌شود

اقتصاد ۲۴- محله ستارخان راه‌های ارتباطی زیادی به مرکز و غرب تهران دارد و به‌دلیل خوراکی‌فروشی‌های بسیارش معروف است. محله ستارخان از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی جایگاه خوبی دارد. هم‌چنین، محدودیت ترافیکی نداشته و ایستگاه مترو و ایستگاه BRT دارد.

تا قبل از انقلاب ۵۷، خیابان ستارخان، تاج نامیده می‌شد؛ اما پس از انقلاب و به پاس مجاهدت‌های ستارخان، سردار بزرگ مشروطه، خیابان ستارخان نام گرفت. این محله که در غرب تهران واقع شده است، پل ارتباطی مرکز به غرب بوده و برخی از محلات مهم و پر رفت و آمد تهران را به هم متصل کرده است.


بیشتر بخوانید: رهن و اجاره ونک چند؟


ستارخان از محله‌های قدیمی شهر تهران است و به‌دلیل رعایت تمامی اصول شهرسازی، بافت خانه‌هایش فرسوده نیست و بسیار سرزنده و تمیز دیده می‌شود. این محله ترکیبی از خیابان‌های شلوغ و خلوت و هم‌چنین ترکیبی از آپارتمان‌های نوساز و خانه‌های ویلایی است. «مجتمع مسکونی ستارخان» یا «برج‌های سه‌گانه» بنا و پروژه‌ای قدیمی در ستارخان است که ساخت آن توسط معماران اسپانیایی شروع شد، اما پس از پیروزی انقلاب، مراحل ساخت آن ناتمام ماند. ادامه ساخت این پروژه، در دهه ۱۳۶۰ توسط معماران داخلی به اتمام رسید. این مجتمع مسکونی با وجود قدمت زیادش، هم‌چنان سرزنده و پویا به‌نظر می‌رسد.

ارسال نظر