تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

نشست هماهنگی کمیته‌های تخصصی جشنواره رازی برگزار شد

نشست هماهنگی کمیته‌های تخصصی جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی برگزار شد. این در حالی است که بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

اقتصاد ۲۴- دکتر ناصر سیم فروش نائب رئیس جشنواره، دکتر محمدرضا منظم دبیر جشنواره، دکتر بصیری مسئول کمیته علوم پایه، دکتر نیکنام مسئول کمیته بالینی و دکتر آی مسئول کمیته ابداعات و اختراعات و فناوری در این نشست حضور داشتند.

دکتر منظم در ابتدای نشست به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره و تصمیمات کمیته اجرایی پرداخت و گفت: سه کمیته علوم پایه، علوم بالینی و ابداعات، اختراعات و فناوری در ذیل جشنواره رازی تشکیل شده که طبق دستورالعمل تعیین شده در هر بخش بپردازند.

او اعلام کرد: متقاضیان از پنج شنبه ۲۵ آذر ماه تا ۹ دی ماه برای ثبت نام در جشنواره رازی فرصت دارند.

دکتر سیم فروش نائب رئیس جشنواره افزود: جشنواره رازی در دو بخش حقیقی و حقوقی برگزار می‌شود. افراد حقیقی شامل محققین جوان و دانشجو، پژوهش برتر، مخترعان و فناوران برتر و دانشمند برتر می‌شود.

او با اشاره به اینکه دانشمند برتر امسال برای نخستین بار انتخاب و معرفی خواهد شد گفت: دانشمند برتر توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی طی شاخص‌های مشخص به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شود کمیته موظف است از بین افراد معرفی شده به ارزیابی بپردازد و دانشمند برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

دکتر سیم‌فروش افزود: عنوان شرکت دانش‌بنیان برگزیده نیز برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رویداد در دوره بیست و هفتم انتخاب و معرفی خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد و محور‌های دانشمند برتر و شرکت دانش‌بنیان برگزیده برای نخستین بار در این دوره از جشنواره معرفی می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۵ آذر ماه تا ۹ دی ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام در جشنواره از طریق لینک اقدام کنند.

منبع: روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

ارسال نظر