تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰

کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه دادند؟

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی اقدام به افزایش سرمایه کردند.

اقتصاد ۲۴- بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی اقدام به افزایش سرمایه کردند. بر این اساس نماد‌های امین، شفا، کمرجان و غمهرا افزایش سرمایه ثبت کردند.

شرکت تامین سرمایه امین با نماد امین افزایش سرمایه ۵۷ درصدی خود را ثبت کرد. سرمایه این شرکت از مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان به ۱۱۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده و نقدی را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید. همچنین شرکت سرمایه‌گذرای شفادارو با نماد شفا افزایش سرمایه ۱۳۰ درصدی از مبلغ ۱۱۷ میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان به ۲۷۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که از محل سود انباشته انجام شده بود را در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد.


بیشتر بخوانید: از پرداخت سود سهام عدالت چه خبر؟


شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار با نماد کمرجان نیز افزایش سرمایه ۸۶۲ درصدی ثبت کرد. سرمایه این شرکت از مبلغ ۷ میلیارد تومان به ۶۷ میلیارد و ۳۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام شده بود، نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

شرکت مهرام با نماد غمهرا، افزایش سرمایه ۳۹۰ درصدی خود را ثبت کرد. سرمایه این شرکت از مبلغ ۲۰ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۱۰۰ میلیاردتومان افزایش یافت. این افزایش از محل سود انباشته در مرجع ثبت شرکت‌ها، ثبت شد.

ارسال نظر