تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

قانون رتبه بندی معلمان به شورای نگهبان رفت

لایحه نظام رتبه بندی معلمان که در واپسین روزهای ماه گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اسلامی تصویب شده بود، در راستای اجرای تشریفات قانونی و تبدیل شدن به قانون صبح امروز به شواری نگهبان ارسال شد.

اقتصاد۲۴-قانون نظام رتبه بندی معلمان که پس از فراز و فرود‌های فراوان در روز بیست و چهارم آذر ماه سال جاری به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود، امروز ششم دی ماه سال ۱۴۰۰ به شورای نگهبان قانون اساسی ارسال شد.


بیشتر بخوانید:حقوق معلمان پس از رتبه بندی به ۱۶ میلیون خواهد رسید +فیلم


این تشریفات قانونی درحالی در راستای اصل ۹۴ قانون اساسی صورت گرفته است که چه در جریان بررسی این لایحه و حتی پس از آن نیز تجمعات صنفی اعتراضی معلمان درنقاط مختلف کشور برگزار شده است.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ابراهیم
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بنام الله با سلام بعنوان یک فرهنگی زجر کشیده در وضعیت فلاکت بار معیشتی وزیر خط فقر زندگی کردن آنها وبعد از ده سال مدتها انتظار معلمان و خانواده هایشان برای اجرای لایحه رتبه بندی از اعضا محترم انقلابی وولایی شورای نگهبان عاجزانه تفاضا می‌کنم نسبت به تسریع در تصویب لایحه رتبه بندی جهت ابلاغ و صدور احکام به دولت همکاری پیگیری دلسوزانه داشته باشند تا بیشتر از این اینقشر زحمتکش و خانواده هایشان دچار مشکلات معیشتی در ایام تورم سرسام آور ثانیه ای تورم نباشند با تشکر ودعای خیر
آنا
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
با تشکر
ناشناس
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
مگه همان روز بعد از تصویب برای شورای نگهبان ارسال نشد؟چرا اینقدر دروغ میگن رسانه ها؟
عباس
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
شورای نگهبان؛نگهبان تصویب و اجرای قانون مجلس و اجرای دولت است امیدواریم شورای نگهبان بازنشستگان سال جدید یعنی سال ۱۴۰۰را فراموش نفرمایند.
ارسال نظر