تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

عکس قدیمی و متفاوت جنیفر لوپز در دوران کودکی

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی عکس قدیمی جالبی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که سوژه بسیاری از وب سایت‌ها و فضای مجازی شد.

اقتصاد ۲۴ - جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر آمریکایی که علاقه خاصی به اعضای خانواده اش دارد، گاهی تصاویری نوستالژیک و قدیمی از خودش در صفحه شخصی اش منتشر میکند که این تصاویر به بهانه‌های مختلف تبدیل به سوژه‌های فضای مجازی می‌شوند.

تصویری که در این بخش از چهره‌ها در نمناک مشاهده می‌کنید یکی از آن تصاویر قدیمی است که این سلبریتی منتشر کرد و به حضور خواهران زیبایش در کنار او اشاره کرد. استفاده از کلمه زیبا در توضیح این عکس دلیلی شد تا برخی از وب سایت‌ها به عنوان سوژه از آن استفاده کرده و با جنبه‌ی طنز به آن بپردازند.

عکس کودکی جنیفر لوپز

در تصویر لیندا و للسی (للزی) لوپز، خواهران جنیفر را مشاهده می‌کنید که هم در چهره و هم در شغل، شباهتی به او ندارند. جنیفر فرزند وسطی است و فعالیت هایش با دو خواهر بزرگتر و کوچکترش متفاوت است.


بیشتر بخوانید: استایل خاص جنیفر لوپز در کنار بن افلک + عکس


جنیفر لوپز و خواهرش

خواهر بزرگتر جنیفر لوپز یعنی للزی معلم موسیقی است و هیچ علاقه‌ای به دیده شدن و شهرت ندارد. خواهر کوچکتر جی لو، لیندا روزنامه نگار و نویسنده است که فعالیت‌های بسیاری دارد، اما شهرت چندانی ندارد.

ارسال نظر