تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۳ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تکذیب استعفای مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس

به دنبال ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای علی عسکری از مدیرعاملی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این خبر توسط این شرکت تکذیب شد.

اقتصاد ۲۴- به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از روز گذشته دیدار‌های مدیرعامل جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مدیران عامل شرکت‌های تابعه برای بررسی وضعیت این شرکت‌ها و همچنین بررسی طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های تابعه آغاز شده است.

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر استعفای علی عسگری از مدیریت هلدینگ خلیج فارس منتشر شد که وی ضمن تکذیب این خبر، گفت: کار را با قدرت آغاز و جلسات را از اولین روز کاری شروع کرده‌ایم و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم و حرکت در این مسیر را آغاز کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه این شرکت متعلق به مردم ایران است، گفت: هدف ما در مسیر مدیریت این مجموعه این است که در گام نخست سودآوری را افزایش بدهیم و در گام دوم با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ارزش سهام این شرکت را افزایش دهیم.

علی عسگری افزود: گام سوم اقداماتی انقلابی و تهاجمی در پایین‌دستی انجام دهیم که منجر به اشتغال‌زایی و افزایش ثروت ملی و در گام چهارم هم در حیطه وظایف اجتماعی است تا بتواند در این حوزه نیز به درستی نقش آفرینی نماید.

مدیر هلدینگ خلیج فارس در پایان تأکید کرد: کارویژه ما قطع دست رانت‌خواران و کسانی است که چشم طمع به این شرکت دارند.

منبع: ایسنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
لابیگری در ریاست و مدیریت در ایران امری رایج است ...... اما بیشتر مدیران ایران ادعا میکنند شایسته سالاری معیار انتصاب آنان بوده است .....
کتاب مدیریت ایرانی صفحه 230
ارسال نظر