تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۰
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش:

مشکلات جزیره کیش در هیئت‌دولت بررسی می‌شود

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر طرح مشکلات جزایر کیش و قشم توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد، از صدور دستور رئیس‌جمهور برای مرتفع شدن آن‌ها خبر داد.

اقتصاد۲۴- محمدرضا لواسانی در حاشیه‌ی بازدید از پارک آهوان با اشاره به پیگیری مشکلات جزیره کیش توسط دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد در چهاردهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان، گفت: خودرو‌های دپو شده در انبار تملیکی به مناطق آزاد کشور اختصاص خواهد یافت.

وی، اظهار داشت: با پیگیری دبیر شورای عالی مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شد که این خودرو‌ها به مناطق آزاد تخصیص یابند و در صحن دولت به علت مشکل ساختاری مصوبه به کمیسیون برگشت داده شد تا مشکل آن حل شود و امیدواریم در جلسه‌ی آینده به تصویب برسد.


بیشتر بخوانید:  تسهیلات بانکی در منطقه آزاد کیش هدفمند می‌شوند


لواسانی با اشاره به حضور برخی از وزرا در جلسه شورای اداری هرمزگان، گفت: دبیر شورای عالی مناطق آزاد در جلسه‌ی شورای ادارای، موضوعات دو جزیره کیش و قشم را به‌صورت ویژه مطرح کردند و رئیس‌جمهور با شناخت خوبی که از منطقه دارند، دستور دادند که در نخستین جلسه‌ی شورای عالی مناطق آزاد یا هیئت‌دولت، نکاتی که مطرح شد، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ظهر جمعه ۲۴دی‌ماه در بازدید از پارک آهوان، ضمن آغاز تصویربرداری مجموعه مستند "کیش من" به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

منبع: منطقه آزاد کیش
ارسال نظر