تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

وزیر استقلالی پرسپولیسی شد!

وزیر ورزش در گفتگو با خبرنگاران پیرامون وضعیت پرسپولیس گفت ما شدیدا دنبال حل مشکلات این باشگاه پر طرفدار هستیم و شما به زودی خبر‌های خوبی را خواهید شنید.

اقتصاد۲۴-  بعد از تجمع عده‌ای از هواداران پرسپولیس و شعار‌های آن‌ها علیه وزیر ورزش، کاملا قابل پیش بینی بود که حمید سجادی در صدد حل مشکلات این باشگاه برآید و به رضا درویش کمک کند. پیش از این هم او در تهیه محل تمرین برای استقلالی‌ها به آن‌ها کمک‌هایی را انجام داده بود و حالا شاید تحت‌الشعاع تجمعات و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس تلاش می‌کند تا بخشی از مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس را حل کند.

در زمان سلطانی فر هم شاهد بودیم که در اوج اعتراضات هواداران استقلال یک بار او در سال ۹۶ به مالزی رفت تا مانع از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شود، اما دل هواداران استقلال تا روز آخر با او صاف نشد. در شرایط فعلی هم سجادی از نظر هواداران پرسپولیس استقلالی شده، ولی با صحبت‌هایی که کرد و حمایتی که از پرسپولیس انجام داد حالا باید او را هم احتمالاً مثل سلطانی فر یک وزیر پرسپولیسی دانست! همان طور که قبلا اشاره کردیم این بحث‌های رنگی تا روزی که وزارت ورزش دست از تیمداری بر ندارد ادامه خواهد داشت و به هر حال دیر یا زود سجادی باید این مشکل را حل کند تا در هر جایی که پا می‌گذارد در مورد آبی یا قرمز بودنش از او سوال نشود.


بیشتر بخوانید:اعلام زمان بازگشت یحیی به تمرین پرسپولیس


از باشگاه پرسپولیس هم خبر رسید دریافتی بازیکنان این تیم به ۳۵ درصد رسیده و احتمالاً گل محمدی در تمرینات آفتابی خواهد شد هرچند که او شرط کرده بود مشکل ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس باید حل شود و دریافتی کادر فنی و بازیکنان به ۵۰ درصد برسد.

شوک بزرگ به پرسپولیس استوری مهم و کنایه آمیز علی کریمی بود که با واکنش مثبت بسیاری از هواداران این تیم مواجه شد و فضا تاحدی علیه گل محمدی شد. فضایی که با تجمع بخشی از هواداران پرسپولیس به سود او پیش می‌رفت، اما علی کریمی مثل زمان فوتبالش که همه را با دریبل‌های جادویی‌اش متحیر می‌کرد، این بار با یک استوری بازی پرسپولیس را وارد فاز جدیدی کرد. گفتنی است پرسپولیس دوشنبه آینده در سوپرجام فوتبال ایران به مصاف فولاد خوزستان خواهد شد و در صورت تکرار پیروزی لیگ برتر مقابل این تیم، بار دیگر این جام را فتح خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
آبی دل
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بله قربان گوی گل محمدی
ارسال نظر