تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

بررسی رزومه ۴۹۰۰۰ داوطلب آزمون استخدام بخش خصوصی

دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرایند معرفی داوطلبان آزمون پنجم به سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی جذب و استخدام از تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۹۰۰۰ بررسی توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها روی رزومه‌ی داوطلبان صورت پذیرفته است.

اقتصاد۲۴- دبیرخانه پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: فرایند معرفی داوطلبان آزمون پنجم به سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی جذب و استخدام از تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ آغاز شده و تا کنون بیش از ۴۹۰۰۰ بررسی توسط سازمان ها و شرکت ها روی رزومه‌ داوطلبان صورت پذیرفته است.

با توجه به تعداد بالای رزومه‌ها و تنوع بالای موقعیت‌های شغلی مورد نیاز شرکت‌ها، این فرایند به صورت تدریجی انجام شده و ادامه خواهد داشت.

با توجه به تعداد بالای رزومه‌ها و تنوع بالای موقعیت‌های شغلی مورد نیاز شرکت‌ها، این فرایند به صورت تدریجی انجام شده و ادامه خواهد داشت.

در ادامه اطلاعیه آمده است: "سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی جذب و استخدام پس از بررسی رزومه‌های داوطلبان آزمون، از داوطلبان منتخب برای انجام مصاحبه شغلی جهت استخدام دعوت به عمل می‌آورند و داوطلبانی که در زمینه شایستگی‌های شغلی، نمرات بالاتری کسب کرده و مشخصات فردی و سوابق تحصیلی و شغلی خود را تکمیل نموده اند، جهت دعوت به مصاحبه‌ شغلی در اولویت شرکت‌ها قرار خواهند گرفت.

داوطلبان آزمون استخدام بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری سایت www.inre.ir در قسمت "وضعیت معرفی به شرکت‌ها" آخرین وضعیت خود را مشاهده فرمایند و فرایند معرفی داوطلبان به شرکت‌های متقاضی تا شروع ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی ادامه خواهد داشت. "

گفتنی است ثبت‌نام بیش از ۱۱۰ هزار داوطلب در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی در تیر و مرداد ۱۴۰۰ صورت گرفته بود و مرحله آزمون‌های تخصصی این آزمون در مهر ۱۴۰۰ برگزار شد. به گفته دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی با اعلام نتایج این آزمون، روند معرفی داوطلبان به سازمان‌ها و شرکت‌ها در حال انجام است.

ارسال نظر