تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

دعوت از هنرمندان و سینماگران جهت تولید اثر با موضوعات ویژه زنان و خانواده

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از طرح‌ها و آثار هنرمندان و سینماگران در موضوعات مرتبط با زنان و خانواده استقبال می‌کنیم و حمایت‌های لازم را از آثار سینمایی انجام خواهیم داد.

اقتصاد۲۴- انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در مراسم اهدای جوایز برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی چهلمین جشنواره فیلم فجر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر؛ تجلیل از فیلمی که در آن پیوند پدر و دختر و کانون خانواده ناگسستنی جلوه گر شده را مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا در دولت سیزدهم نقش سینما و رسانه در تحکیم بنیان خانواده و نمایش جایگاه واقعی زنان پررنگ‌تر شود.

معاون رییس جمهور ضمن دعوت از هنرمندان و سینماگران جهت همکاری در موضوعات ویژه زنان و خانواده با این معاونت، گفت: از جمله این موضوعات می‌توان به نقش زنان در هشت سال مقاومت و دفاع مقدس، تلاش آنان در پشتیبانی از جبهه در سال‌های جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، نقش ویژه زنان به عنوان مدافعان سلامت در سال‌های اخیر و همین طور تلاش‌هایی اشاره کرد که در نگهداری و حراست از خانواده، به عنوان ایفای نقش با محوریت نام مقدس زن انجام شده است. کسانی که توانستند جایگاه حقیقی زن را به نمایش در آورند و در کنار آن به نقش‌های چندگانه زن از جمله نقش مادری و فرزند‌پروری زنان توجه کنند.

خزعلی اضافه کرد که از طرح‌ها و آثار هنرمندان و سینماگران در این موضوعات استقبال می‌کنیم و حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

ایشان یادآور شد: فراخوانی از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با همین عنوان منتشر خواهد شد.

در ادامه؛ داوران معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده روی صحنه آمدند و جایزه‌های این بخش به بهروز شعیبی برای کارگردانی فیلم بدون قرار قبلی و مریلا زارعی برای بازی در فیلم هناس اهدا شد.

در ادامه بیانیه این بخش با تاکید بر حریم خانواده و عفت و پاکدامنی قرائت شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

ارسال نظر