تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رزمایش محرمانه شبیه سازی حمله اسرائیل به ایران

ارتش اسرائیل با حضور یک مقام نظامی آمریکایی رزمایش محرمانه شبیه سازی حمله به ایران را انجام داد.

اقتصاد ۲۴- سازمان پخش عمومی اسرائیل KAN گزارش داد که ارتش این کشور با حضور یک مقام نظامی آمریکایی رزمایش محرمانه شبیه سازی حمله به ایران با ده‌ها هواپیما را انجام داد.
بر این اساس اسرائیل در اقدامی بی‌سابقه به یک مقام نظامی آمریکایی اجازه داد تا به عنوان ناظر در آموزش نیروی هوایی شرکت کند و اجرای حمله به اهداف دوربرد را که برخی از آن‌ها در ایران قرار دارند شبیه‌سازی کند.در این گزارش تاکید شده که ده‌ها هواپیمای جنگی در رزمایش سری که حدود دو هفته پیش برگزار شد، شرکت کردند.این رزمایش شامل سناریو‌های مختلفی از جمله سوخت گیری هوایی، حمله به یک هدف دوربرد و مقابله با موشک‌های زمین به هوا بود. در این گزارش آمده است که رزمایش مذکور با توجه به آخرین مراحل مذاکرات جاری در وین، در خصوص برنامه هسته‌ای ایران انجام شد.نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل در اول فوریه گفت که سیستم دفاع هوایی لیزری کشورش ظرف یک سال آینده عملیاتی می‌شود. حلقه آتشی که ایران در مرز ما ایجاد کرده است، عملاً ناکارآمد خواهد شد.

منبع: آناتولی

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
اسراییل به قطعنامه های سازمان ملل پایبندنیست چه رسد به قراردادهای دوجانبه وچندجانبه البته اگربنفع اسراییل نباشد هرگزاجرانخواهدکرد،،،
ارسال نظر