تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

افشاگری ریحانه پارسا درباره فاجعه ناجور نوجوانی اش!+تصاویر

ریحانه پارسا که این روز‌ها به تنهایی در ترکیه به سر میبرد اینبار مدل یک فشن ایرانی شد و عکس و فیلم‌هایی از خود نیز منتشر کرد.

اقتصاد۲۴ریحانه پارسا دختر ۲۳ ساله ایرانی که استعداد خوبی در بازیگری دارد و تنها با ایفای نقش در یک سریال توانست محبوب دل‌ها شود و به شهرت خوبی نیز برسد، اما ظاهرا خانوم بازیگر رفتن به راهی دیگر را در سر داشت و ریز ریز رو کرد!

البته که ظاهرا به جز گلشیفته که جایگاه خوبی دارد، مهاجرت به بقیه بازیگران خانم ایرانی روی خوشی نشان نداده به خصوص که مثل ریحانه خانم پارسا خودتو دست هر کسی بسپری و اجازه هر استفاده‌ای رو بهشون بدی! ریحانه پارسا اوایل رفتن هر راهی که رفت به بن بست خورد و حتی افسرده شد و برخی رسانه‌ها نیز خبر خودکشی اش را هم دادند، اما خانم بازیگر حالا به گفته خودش حال خوبی دارد. ریحانه پارسا در اینستاگرام نیز با حواشی و تصاویر ناجورش توانست به بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار فالوور برسد. البته وی دو پیج دارد و اون یکی صفحه اش رو با مواردی دیگه مثل فروش قاب عکس‌های دیجیتالی اش پر کرده، اما در ایم پیج تو پست جدید گذاشت که در ادامه مشاهده می‌کنید.

ریحانه پارسا که به گفته خود در نوجوانی و جوانی مشکلات زیادی رو تحمل کرده و حتی بهش تجاوز هم شده، چندباری به پدر و مادرش علنی فحاشی کرد. اما اینبار ظاهرا در حال ساخت فیلمی از ۱۵ سالگی اش است که توسط پدرش کتک خورده و خاطره و تجربه‌ای دردناک برای او ساخته شده است.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
باید همون شب میمردی بی آبرو
ارسال نظر