تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

قاتل وحید مرادی به قصاص محکوم شد

قاتل وحید مرادی برای سومین بار به قصاص محکوم شد.

اقتصاد۲۴- اواخر اردیبهشت ماه بود که وحید مرادی شرور معروف تهران از زندان آزاد شد. او چند روز بعد در میهمانی حسین گودرزی از دوستانش که به مناسبت آزادی او بود در خانه محله ولنجک شرکت کرد. ساعتی از حضور وحید مرادی نگذشته بود که او با صاحبخانه درگیر شد و با وجود اینکه پای تیر خورده اش هنوز بهبود نیافته بود، با چاقو او را به قتل رسانده و از محل فرار می کند. 

وحید مرادی برای فرار از کشور به سمت مرزهای غربی می رود و در چندصد متری مرز ترکیه در حالیکه در خواب بود، دستگیر می شود. 

با دستگیری او به زندان منتقل می شود اما دو ماه بعد در یک درگیری دسته جمعی در زندان به قتل می رسد. بررسی های تیم جنایی نشان می داد ضربه مرگبار به وحید مرادی را قاتلی به نام سعید زده است که در حال گذراندن دوره محکومیتش بود. 


بیشتر بخوانید: انکار قتل وحید مرادی در دادگاه


در دو سال گذشته قاتل دوبار در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و هر دو بار به قصاص محکوم شد اما این حکم از سوی دیوان عالی کشور نقض شد. 

روز دهم بهمن ماه متهم برای بار سوم پشت میز محاکمه قرار گرفت. در جلسه محاکمه پدر و مادر و همسر او به عنوان ولی قهری فرزند برای قاتل وحید مرادی تقاضای قصاص کردند. متهم سپس در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود اتهام قتل را نپذیرفت و مدعی شد در نزاع داخل زندان شرکت داشته اما او وحید مرادی را نزده است. 

بعد از پایان جلسه دادگاه، امروز قضات دادگاه برای سومین بار رای به قصاص قاتل وحید مرادی دادند. 

ارسال نظر