تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

افتتاح دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه

همزمان با سالروز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ۲۲ بهمن‌ماه، دفتر " شورای بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان " در سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه با حضور مقامات جمهوری اسلامی ایران و و فدراسیون روسیه افتتاح شد.


اقتصاد۲۴- در این مراسم بازگشایی دفتر شورای بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در سرای تجاری ایرانیان، هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، آقای آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان، سینچنکو رییس اتاق بازرگانی آستراخان و معاون آژانس روابط بین‌الملل استانداری آستراخان و تعدادی از بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان روسیه حضور داشتند.

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب گفت: بسیار خوشحال هستم که تشکل تجاری ایرانیان مقیم آستراخان پس از سال‌ها دوباره شکل گرفته است و آماده مساعدت و کمک به این شورای تجاری هستند. مهدی آکوچکیان سرکنسول ایران در آستراخان نیز گفت: از اینکه دفتر این شورای تجاری در روز ۲۲ بهمن‌ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رسما افتتاح می‌گردد بسیار خرسند است.


بیشتر بخوانید: موانع صادرکنندگان ایرانی به روسیه و بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان بر داشته شود


این دیپلمات ایرانی در فدراسیون روسیه اظهار کرد: تجار و بازرگانان ایرانی مقیم آستراخان در عین رقابت باید با هم رفاقت داشته باشند و با تشکیل این شورای تجاری متحد شوند و مشکلات و معضلات خود را از طریق این شورا پیگیری نمایند.

سینچنکو رییس اتاق بازرگانی آستراخان هم در این مراسم خاطر نان کرد: این شورای تجاری تحت نظر اتاق بازرگانی آستراخان تشکیل شده است و از آنجا که اتاق بازرگانی آستراخان کبود مکان استقرار دارد به همین دلیل از آقای تیزهوش تشکر می‌کنم که به این شورا در سرای تجاری ایرانیان در آستراخان دفتری را اختصاص داده است.

معاون آژانس روابط بین‌الملل استانداری آستراخان نیز گفت: تشکیل این شورای تجاری می‌تواند در تقویت و تحکیم روابط تجاری استان آستراخان و ایران بسیار موثر باشد و در این راستا قرار است استاندار آستراخان در آینده نزدیک به همراه یک هیات تجاری عازم استان‌های شمالی ایران شوند.
لازم به ذکر است که هادی تیزهوش تابان که مسوولیت مدیرعاملی شرکت بازرگانی پارس را عهده دار است، موافقت نمودند یک دفتر کار در " سرای تجاری ایرانیان " به هیات رییسه این شورا اختصاص داده شود تا آن‌ها بتوانند در چارچوب این سرای تجاری به فعالیت بپردازند..

ارسال نظر