تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

چرا رئیسی برای تصویب لایحه بودجه به مجلس نمی‌رود؟

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از آغاز جلسات بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از فردا (یکشنبه) خبر داد.

اقتصاد۲۴- سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از فردا جلسه علنی خواهد داشت، گفت: نمایندگان پس از بازگشت از حوزه‌های انتخابیه خود از فردا (یکشنبه ۱ اسفند) به بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ می‌پردازند.

وی ادامه داد: پس از اتمام روند بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق، گزارش این کمیسیون در سامانه طرح و لوایح صحن علنی قرار داده شد تا نمایندگان پیشنهادات خود را ثبت کنند که امروز (شنبه ۳۰ بهمن) آخرین فرصت ارائه پیشنهادات است.


بیشتر بخوانید: آقای قالیباف با خودش چندین اتوبوس آدم به مجلس برد


نماینده تهران در مجلس درباره حضور مسئولان دولتی در مجلس برای دفاع از جزئیات لایحه بودجه، اضافه کرد: به دلیل اینکه رئیس‌جمهور در زمان بررسی کلیات لایحه بودجه در مجلس حضور پیدا کرد طبق آئین‌نامه مجلس نیاز نیست که در زمان بررسی جزئیات در مجلس حضور داشته باشد و در زمان بررسی لایحه سایر مسئولان دولتی در صحن علنی پارلمان حضور می‌یابند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس درباره زمان اتمام بررسی لایحه بودجه در صحن علنی پارلمان، اظهار کرد: قطعاً تا پایان اسفند کار بررسی لایحه بودجه در مجلس به اتمام می‌رسد و به دولت برای اجرا ابلاغ می‌شود.

ارسال نظر