تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

واکنش علی مطهری به سخنان رهبر انقلاب درباره جنگ اوکراین

کانال رسمی علی مطهری: نمانیده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان امروز رهبر انقلاب و موضع ایشان در قبال جنگ اوکراین توئیتی منتشر کرد.

اقتصاد۲۴- علی مطهری در توئیتی گفت: در سخنان مقام رهبری در روز مبعث، تجاوز روسیه به اوکراین به‌طور تلویحی محکوم شد ولی تماس تلفنی رئیس‌جمهور با پوتین در روز دوم تجاوز روسیه، حمایت ایران از این تجاوز را نشان می‌داد. واقعاً چه ضرورتی برای آن تماس در آن شرایط وجود داشت؟ آیا از سوی روسیه تحمیل نشد؟

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
میثم
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
اتفاقاٌ در صحبتهای آقا عامل جنگ آمریکا بطور صریح معرفی شد. مطهری این برداشت را از کجا کشف کرده و آن نکته که آقا بطور روشن عامل همه جنگ و درگیری را معرفی کرده را ندیده. بهتر است یک بتر دیگر بیانات را با دقت گوش کند.
علی
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
در حدیث آمده کسی که در مورد هر موضوعی سخن میگوید قطعا نادان است
علی
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بنظر شما باید با همه کشورها رابطه خوبی نداشت دوما اگه اکراین جزو ناتو بشه فکر میکنی بنفع ایرانه نه مطمینا بضرر ایرانه وایران باید تو دنیا چند کشور را برای خودش نگه داره سوما رییس جمهور هرگز حمله روسیه رو حمایت نکرد
رضا
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
حضرت آقا در مورد ریشه درگیری صحبت نکردند که آمریکا مسبب آن است و در مورد مافیا و ... ؟ فقط در مورد جنگ اوکراین صحبت کردند که جناب مطهری نادان برای دلخوشی اربابا آمریکا ذوق زده میشی .
Solja
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کاش تجاوز روسیه به اوکراین با صراحت محکوم میشد نه تلویحی!
ارسال نظر