تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

عکس زیبای زهره فکور صبور و مادرش

زهره فکور صبور یکی از بازیگران خوب کشورمان عکس زیبایی از خود و مادرش در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت که برای طرفدارانشان بسیار جذاب بوده است.

اقتصاد۲۴-  یکی از زیباترین تصاویر منتشر شده در صفحات شخصی و اینستاگرام بازیگران، تصاویر دوران کودکی آنهاست که بازیگر جوان و فقید کشورمان، زهره فکور نیز مثل دیگر چهره ها از این جنس تصاویر در پیج خود به اشتراک گذاشته و یادی کرد از روزهای خوش دوران کودکی اش که تنها دغدغه اش انتخاب اسم برای عروسک هایش بود.


بیشتر بخوانید: جزئیاتی از فوت و کشف پیکر زهره فکور صبور


زهره فکور صبور با انتشار این عکس قدیمی زیبا نوشت:

واااای که چقدر زود دیر میشه، خیلی وقتا فکر میکنم که آیا دوست دارم بچه بشم و دوباره زندگی رو تجربه کنم، یا از این به بعد اونجوری که دوست دارم زندگی کنم، ولی همش افکار ضد و نقیض به مغزم خطور میکنه، تولد هفت سالگی و یک زندگی بی دغدغه که تمام مشغولیات فکریم گذاشتن اسم برای عروسک هام و بازی با اونا بود و هیچ وقت به این فکر نکردم که یک روز بازیچه زندگی خواهم شد، این نیز میگذرد، ولی بازم، خدایاااااا شکرت.

زهره فکور صبور در که کارش در تلویزیون را با بازی در سریال نرگس آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال‌هایی همچون روزگار جوانی و دردسر‌های عظیم در تلویزیون بیشتر مورد توجه قرار گرفت، ساعاتی پیش همه را بهت و شگفتی فرو برد. خبر درگذشت این بازیگر جوان کشورمان که این روز‌ها در حال همکاری به عنوان بازیگر، با عوامل سریال بی همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود، همه را شوکه کرد. زهره فکور صبور، در تاریخ ۱۰ اسفند سال ۱۴۰۰ در سن ۴۳ سالگی درگذشت.

ارسال نظر