تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

دستگیری رئیس صنعت معدن و تجارت رباط کریم + فیلم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم از دستگیری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رباط کریم و معاونانش به اتهام ارتشاء خبر داد.

اقتصاد۲۴-  رحیم علیش پور بااشاره به شکایت یکی از صنعتگران رباط کریم مبنی بر مطالبه رشوه ازسوی رئیس صنعت معدن و تجارت برای سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده تعزیراتی و تحقیق در این زمینه افزود: پس از تشکیل پرونده قضایی / تحقیق و بررسی موضوع به اطلاعات سپاه شهرستان واگذار شد.

دادستان رباط کریم بابیان اینکه نتیجه تحقیقات حکایت از دریافت رشوه از صاحبان صنایع به بهانه رفع موانع تولید داشت و بازجویی از رئیس صنعت معدن و تجارت و معاونان وی به شناسایی و دستگیری فرد دیگری بعنوان رابط و یا کارچاق کن کمک ویژه‌ای کرد.

علیش پور افزود: بازجویی از این رابط نشان داد وی علاوه بر رباط کریم با ادارات دیگری در استان تهران فعالیت دارد و بعنوان رابط صنعت / معدن و تجارت و به بهانه رفع مشکلات با صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی قرارداد‌هایی را منعقد و رشوه اخذ می‌کند.

وی با اشاره به دستگیری ۴ متهم گفت: تحقیقات تکمیلی در این زمینه همچنان ادامه دارد و ممکن است افراد دیگری هم شناسایی و دستگیر شوند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر