تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

سقوط قیمت اتریوم به کجا رسید؟

اگر اتریوم نتواند حرکت تازه‌ای را بالاتر از مقاومت ۲۶۰۰ دلاری آغاز کند، با یک اصلاح نزولی دیگر مواجه می‌شود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۵۰۰ دلار خواهد بود.

اقتصاد۲۴- اگر اتریوم نتواند حرکت تازه‌ای را بالاتر از مقاومت ۲۶۰۰ دلاری آغاز کند، با یک اصلاح نزولی دیگر مواجه می‌شود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۵۰۰ دلار خواهد بود.

اتریوم در منطقه‌ای نزولی، پایین‌تر از سطح ۲۶۵۰ دلار باقی ماند. حرکت نزولی این ارز تا زیر سطح حمایت ۲۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) ادامه یافت. کف قیمت روزانه در نزدیکی تراز ۲۴۴۵ دلار تشکیل شد و اکنون در حال اصلاح است.

این حرکت اصلاحی، قیمت اتر را به بالای مقاومت ۲۵۰۰ دلاری و سطح فیبوی اصلاحی ۵۰% روند نزولی اخیر ۲۶۴۸ دلار به ۲۴۴۵ دلار رساند. هرچند، خرس‌ها در نزدیکی سطح ۲۵۷۰ دلار به میدان بازگشتند و اتر را به سطح فعلی قیمت در حدود ۲۵۲۴ دلار بازگرداندند.

یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۲۶۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD در حال شکل گیری است. در صورت افزایش قیمت، اولین مقاومت در نزدیکی سطح ۲۶۰۰ دلار (منطقه شکست اخیر) در مقابل گاو‌ها قرار می‌گیرد. مقاومت بعدی نیز نزدیک به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ و تراز ۲۶۸۰ دلار قرار دارد.


بیشتر بخوانید: معامله‌گران کدام رمزارز امروز برندگان اصلی بازار بودند؟


بسته شدن قیمت بالاتر از SMA ساعتی ۱۰۰ و تراز ۲۶۸۰ دلار ممکن است شروع یک حرکت افزایشی پایدار را در پی داشته باشد. در حالت مذکور، قیمت ممکن است تا مرز ۲۸۰۰ دلار یا حتی ۲۸۸۰ دلار افزایش یابد.

اگر اتریوم نتواند حرکت تازه‌ای را بالاتر از مقاومت ۲۶۰۰ دلاری آغاز کند، با یک اصلاح نزولی دیگر مواجه می‌شود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۵۰۰ دلار خواهد بود. حمایت بعدی نزدیک به تراز ۲۴۴۵ دلار مانع ریزش قیمت خواهد شد. پایین‌تر از این سطح حمایتی، افزایش مومنتوم نزولی قیمت اتر را به سمت منطقه حمایتی ۲۴۰۰ دلار سوق خواهد داد. هرگونه کاهش بیشتر ممکن است حرکت به سمت تراز ۲۳۰۰ دلار را در کوتاه مدت در پی داشته باشد.

اندیکاتور‌های تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب می‌گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۲۵۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۲۶۸۰ دلار

ارسال نظر