تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

پیام تبریک سرپرست منطقه آزاد قشم به مناسبت نیمه شعبان

سرپرست منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) را به مردم متدین و نجیب جزیره زیبای قشم تبریک گفت.

اقتصاد۲۴- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، متن پیام تبریک دکتر افشار فتح الهی به مناسبت نیمه شعبان به شرح زیر است:

باسمه تعالی
سلام و درود خدا برمهدی موعود که با ظهورش پایان انتظار، استقرار حکومت عدل الهی و تطهیر زمین از کژی‌ها و ناامیدی‌ها رابه شیفتگان عدالت و طلیعه داران صلح و دوستی و منتظران قدومش نوید خواهد داد.
میلاد حضرت مهدی (عج) سالروزی است که در باور منتظران، روز دیدار جمال موعود را تداعی می‌کند. صبحی که امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظر گره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.
نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.


بیشتر بخوانید: دومین جلسه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برگزار شد


اینجانب، فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، عدل گستر گیتی، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) را به پیشگاه مقدس ایشان و حضور مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم جزیره زیبای قشم تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی ایران اسلامی را مسألت دارم.

منبع: منطقه آزاد قشم
ارسال نظر