تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

اولین فیلم از صحنه بازسازی حادثه خیابان میرداماد+ فیلم

صبح امروز صحنه بازسازی سرقت و تیراندازی به سمت ۲ مامور پلیس در خیابان شمس تبریزی صورت گرفت و سارقان مسلح به سرقت خود اعتراف کردند.

اقتصاد۲۴- روز ۱۶ بهمن ۱۴۰۰، هنگامی که این متهمان قصد سرقت یک منزل در شمس تبریزی را داشته بودند، یکی از همسایگان متوجه رفتار مشکوک آن ها می شود و با پلیس تماس می گیرد. در زمانی کوتاه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی خود را به محل می رسانند. علی رغم تذکر پلیس، متهمان به فرار خود ادامه می دهند و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که در این صحنه یکی از متهمان با در دست داشتن کلت کمری به سمت ۲ مامور کلانتری تیراندازی می کند.

یکی از ماموران از ناحیه شکم و مامور دیگر از ناحیه کتف هدف گلوله قرار می گیرند و متهمان سوار بر خودرو پا به فرار می گذارند و 2 مامور کلانتری در ادامه برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

دستگیری متهمان در کوه های زاگراس

در ادامه کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و پس از یک ماه عملیات و تلاش شبانه روز مخفیگاه متهمان در یکی از شهرهای غربی کشور شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری قاتلان جوان ایرانی در ترکیه


کارآگاهان با اطمینان از حضور متهمان درمخفیگاهشان در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهمان شدند و صبح امروز متهمان همراه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای بازسازی صحنه سرقت و تیراندازی به سمت ماموران کلانتری در محل حاضر شدند.

منبع: برترین ها
ارسال نظر