تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

چطور متن را سریع و با کیفیت بازنویسی کنیم؟ (معرفی ابزار پارافریز متن رایگان)

امروزه صحبت از بازارهای مالی به خصوص فارکس است. حتماً شما هم می خواهید بدانید که فارکس چیست در ادامه با ما همراه باشید.

اقتصاد۲۴- ما ممکن است به دلایل مختلفی تصمیم بگیریم یک مقاله یا محتوایی از سایت را بازنویسی کنیم. یکی از این دلایل این است که برای تهیه رپورتاژ آگهی نیاز به محتوا داریم و هزینه تولید محتوا بالاست. برای کاهش هزینه می توانیم از ابزارهای رایگان استفاده کنیم تا پس از سفارش رپورتاژ، بسیار سریع آن را انتشار دهیم. پیش از هرچیزی باید نشونت را به عنوان ارائه دهنده این ابزار معرفی کنیم.

چند نوع بازنویسی داریم؟

می توان یک متن را به روش های مختلفی بازنویسی کرد و به طور کلی می توانیم سه نوع را بررسی کنیم.

متن را با نیروی انسانی بازنویسی کنید

در این صورت متن توسط کارمندان و دست اندرکاران تولید محتوا بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این سبک بازنویسی در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید. عیب این روش این است که بازنویسی متن می تواند بسیار گران باشد و نرخ زمانی تحویل پایینی داشته باشد.

دوباره نویسی به صورت کلمه به کلمه

این روش معمولاً با استفاده از ماشین و خودکار انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه با آن کلمه مترادف می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این را می توان یکی از معایب این سبک دانست.

بازنویسی محتوا به صورت مفهومی

کپی رایتینگ یکی از بهترین راه‌های نوشتن مقاله است که توسط انسان و ماشین قابل انجام است. این روش به گونه ای عمل می کند که یک عبارت توسط یک عبارت بازنویسی می شود و ممکن است دنباله کلمات برخی از عبارات یکسان و کاملاً متفاوت از جملات دیگر باشد و یک جمله جدید ایجاد شود اما دارای همان معنای اصلی باشد.

آیا بازنویسی محتوا با اسپین محتوا یکی است؟

نه بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، بهترین نتیجه را می دهند. در چرخش ، هیچ بازنویسی انجام نمی شود، فقط کلمات دیگر تغییر می کنند. این سبک محتوا اخیراً در نتایج جستجوی Google به سختی نمایه و ایندکس شده است. بنابراین اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش های اسپین محتوا

اسپین محتوا روش ها و روش های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

کلمه را در پاراگراف بچرخانید و حرکت دهید

در این حالت کلمات در یک پاراگراف چرخانده می شوند. در این حالت فقط کلمه چرخانده می شود و هیچ ارزشی ایجاد نمی شود و البته معنی جمله به طرز غم انگیزی از بین می رود و نه فقط ربات های پیشرفته گوگل، بلکه برای مردم عادی هم قابل درک نخواهد بود.

پاراگراف را با حرکت دادن آن بچرخانید

این روش پاراگراف های متن را به سمت بالا و پایین حرکت می دهد. به عنوان مثال، پاراگراف های 1 به جای 3 و 3 به جای 4 و 4 به جای 2 و جابجایی بین پاراگراف هایی که معنی جملات را حفظ می کنند اما تکراری هستند. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط پاراگراف منتقل شده است، گوگل به راحتی می تواند چنین سبکی را تشخیص دهد.

با گرفتن جملات و عبارات از منابع مختلف بچرخید

در این روش کاربر جملات و عبارات را از صفحات مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد. این اصطلاحات کپی شده اند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی انجام نشود، این تکنیک اسپینینگ، تکنیک اسپینینگ خالص است. زیرا هم معانی جملات (حتی در صورت تکرار) حفظ می شود و هم کل متن برگرفته از یک منبع نیست و می تواند نکته مثبتی برای این سبک باشد.

سرویس بازنویسی فارسی neshoonet.ir چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با طول حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کنید و آن را در کادر مخصوص کپی کنید. سیستم این مقالات را بازنویسی کرده و به شما خروجی آن را نشان خواهد داد.

هر بار که روی متنی که می خواهید بازنویسی کنید کلیک می کنید. متن اصلی از ابتدا بازنویسی شده و با متن قبلی متفاوت است. این به شما این امکان را می دهد که بازنویسی متنوع و زیادی داشته باشید و هر بار که کلیک می کنید، مجددا بازنویسی کنید. با این حال، برای اینکه متن کاملاً منحصربه‌فرد باشد، بهتر است برخی از پاراگراف‌ها را در هر سری (یا حداقل هر دو یا سه سری بازنویسی) یا از منبع دیگری بازنویسی کنید. متن را ویرایش کنید. به این ترتیب شما هرگز نمی توانید متن کپی شده را تحت هیچ شرایطی پیدا کنید و متن شما کاملا یونیک خواهد بود. از این روش می توانید پس از خرید رپورتاژ نشونت استفاده کنید و محتوای آن را آماده کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن بازنویسی شده است؟

بعید است. حتی اگر چرخش‌ها و انتقال‌های ذکر شده در بالا را انجام ندهید، و حتی اگر فقط از یک منبع متن استخراج کنید، متوجه خواهید شد که Google نمی‌تواند تشخیص دهد که آن متن در حال بازنویسی است. اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع انتخاب کنید و در نهایت پس از هر ردیف بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی برای شما ارسال شود و گوگل آن را هرگز نشناسد. برای مشاهده سرویس بازنویسی نشونت کافیست عبارت بازنویسی متن نشونت را در گوگل جستجو کنید.

استفاده از متن بازنویسی شده با خدمات مشاوره سئو به بهترین نحو

وقتی متنی را بازنویسی می کنید باید بدانید که چطور از آن برای به کار بردن در رپورتاژ آگهی ها استفاده کنید. این کار را می توانید با خدمات مشاوره سئو رایگان نشونت انجام دهید. کافیست با متخصصین سئوی نشونت از طریق وب سایت نشونت به آدرس https://neshoonet.ir تماس بگیرید یا شماره 01391012617 و 09114934623 را شماره گیری کنید.

ارسال نظر