تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

تبریک تولد علی اوجی به همایون شجریان

علی اوجی با انتشار عکس ساحلی متفاوت از خود در کنار یکی از هنرمندان معروف کشورمان و به همراه یک آرزوی زیبا، صفحه رسمی اش را بروز کرد.

اقتصاد۲۴- علی اوجی بازیگر طناز کشورمان و همسر نرگس محمدی بازیگر ستایش که اخیرا به عنوان یکی از شرکت کنندگان برنامه پرطرفدار جوکر مشغول فعالیت بود، اینستاگرام خود را با انتشار عکسی با آقای خاص موسیقی ایران بروز کرد، گویا رابطه بسیار صمیمانه بازیگر در حاشیه مهران مدیری با خواننده معروف و مشهور کشورمان است که حاضر است برای مردم کنسرت رایگان نیز برگزار نماید.

علی اوجی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما که با بازی در آثار مهران مدیری به شهرت رسید، صفحه اینستاگرام خود را با انتشار عکسی صمیمانه با همایون شجریان خواننده معروف کشورمان بروز کرد و نوشت:

همایون جانم

فرزند خلف آواز تولدت مبارک


بیشتر بخوانید: ریحانا صاحب نوزاد پسر شد


مختصر بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان فرزند استاد زنده یاد محمد رضا شجریان یکی از بزرگان موسیقی سنتی کشور است که در اسفند ماه 1397 گواهینامه درجه یک هنری معادل مدرک تحصیلی دکتری در رشته آواز را از وزارت ارشاد دریافت کرد. آقای خاص موسیقی ایران متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران می باشد، هنرمندان زیادی از جمله علی اوجی تولد این خواننده معروف را تبریک گفتند.

«گاه فراموشی» نام تازه‌ترین آلبوم همایون شجریان است که هم‌آمیزی از موسیقی ایرانی و موسیقی جَز است. همایون شجریان در نشست خبری انتشار آلبوم «گاه فراموشی» در روز پنجشنبه - 22 اردیبهشت 1401 در تالار وحدت از تصمیمات خود برای برگزاری کنسرت در تهران خبر داد.

ارسال نظر